x تبلیغات
کسب وکار

خرید ورک استیشن

  ورک استیشن چیست؟

ورک استیشن ، به اختصار WS. و به آن سیستم بسیار قدرتمندی گفته می شود که امکان پردازش سنگین با سخت افزار قدرتمند را برای یک یا چند کاربر فراهم می کند. می توان گفت بهترین انتخاب برای رندر و پردازش کارهای گرافیکی یا طراحی سنگین است که به لطف پشتیبانی از تجهیزات سرور بهترین کارایی را با بهترین قیمت برای شما دارند. کسانی که در سطح حرفه ای کار می کنند، دسکتاپ ها و رایانه های شخصی معمولی نیازهای آنها را برآورده نمی کنند و باید از سیستم پردازش بهتر و حرفه ای تری بهره مند شوند. در نهایت می توان گفت که کامپیوترهای صنعتی del-HP گروهی از ابزارهای محاسباتی هستند که برای کاربردهای پیشرفته تری مانند مهندسی با طراحی های عظیم و با کیفیت طراحی شده اند.برای خرید ورک استیشن در انواع مختلف به فروشگاه هوپا رایانه مراجعه کنید.

ورک استیشن رندر و بازی: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مکانیزه شدن تمامی کارها و وجود انواع لپ تاپ و موبایل. اما برخی از وظایف عظیم، مانند سیستم های رندر سنگین و بازی، به رایانه های قدرتمندتری نیاز دارند.ورک استیشن Dell مورد نیاز است.  ورک استیشن های HP de-l رایانه های پیشرفته ای با ویژگی های خاص هستند که آنها را از سایر رایانه ها متمایز می کند. هوپاد رایانه با تیم پشتیبانی 24 ساعته خود آماده کمک به شماست تا در ارائه سیستم های رندر قدرتمند مشکلی نداشته باشید.

تفاوت بین یک ورک استیشن با سایر سیستم ها چیست؟
باید گفت که ورک استیشن نسبت به سیستم های معمولی سیستم بسیار قدرتمندی است و در مقایسه با کامپیوترهای نسل جدید از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و به دلیل نوع پردازنده قدرتمند، چندین برابر قدرت بیشتری دارد.

رندر دسکتاپ چیست؟
مطمئنا همه ما بارها و بارها در تبلیغات و فیلم های تلویزیونی صحنه هایی را دیده ایم که دستیابی به آنها در زندگی واقعی و با محیطی خارج از سیستم های کامپیوتری غیرممکن است، اما به نظر شما چگونه به این صحنه های زیبا و هیجان انگیز دست پیدا می کنند؟ اینجاست که قدرت جلوه های ویژه و خلق صحنه با کامپیوتر به میان می آید.

همانطور که انتظار می رود، دستیابی به چنین صحنه ها و جلوه های ویژه ای برای یک سیستم و کامپیوتر معمولی حتی برای سیستم های نسل بالا غیر ممکن است، زیرا برای دستیابی به چنین مواردی لازم است یک سیستم فوق العاده قدرتمند ساعت ها روشن بماند و توانایی پردازش را داشته باشد. چندین چیز به طور همزمان، بنابراین شرکت ها و تولید کنندگان قطعات کامپیوتر یک سری قطعات ویژه را روانه بازار کرده اند که از نظر قدرت و سرعت عملکرد با سیستم های معمولی قابل مقایسه نیستند. این سیستم ها دارای قطعات سرور HP هستند. سرورها برای ذخیره سازی طولانی مدت بدون خاموش شدن طراحی شده اند و قدرت بالایی را در محل کار به شما می دهند. اکنون به این فکر کنید که این قدرت بالا در یک دستگاه کوچکتر، سریعتر و کم صداتر به نام ورک استیشن بسته بندی شده است.

سیستم هایی با این قدرت و سرعت را ورک استیشن می نامند. علاوه بر سرعت و قدرت بالا، سیستم های رندر باید بتوانند ساعت های طولانی روشن بمانند و کارهای سنگین مانند نرم افزارهای گرافیکی، شبیه سازها، رندر سه بعدی، انیمیشن و غیره را انجام دهند. و بنابراین باید دوام بیشتری نسبت به سیستم های معمولی داشته باشد. ، به همین دلیل سیستم های رندر و نرمال از هم جدا شده اند. و این قدرت قطعات غیر قابل تخریب است.

برای خرید ورک استیشن رندر میزان رم بسیار مهم است و می توان گفت حداقل رم مورد نیاز برای یک سیستم رندر معمولی 64 گیگابایت یا بیشتر است. همچنین علاوه بر اهمیت میزان رم، تعداد هسته های پردازنده بر فرکانس هر هسته اولویت دارد و به همین دلیل این ورک استیشن می تواند تا چندین ترابایت رم را پشتیبانی کند.

البته کار سبک تر و رندرهای ضعیف تر با سیستم های با مشخصات پایین تر قابل دستیابی است، اما هرچه ایستگاه کاری قوی تر باشد، کار آسان تر و سریع تر خواهد بود و کیفیت بهتری خواهد داشت، اگرچه برای برخی از رندرهای نسبتاً سنگین تر، ما این کار را نداریم.

برای خرید مینی کیس استوک نسل 9 به لینک زیر مراجعه کنید.

https://hupadrayaneh.com/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%db%8c%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b1%d9%82/%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d9%86%d8%b3%d9%84-9/

 

ورک استیشن بازی برای ساخت بازی و انیمیشن چیست؟
با پیشرفت علم و فناوری، همواره شاهد پیشرفت در تمامی عرصه‌های دنیا بوده‌ایم، اما یکی از حوزه‌هایی که پیشرفت‌های صنعت رایانه در آن تأثیر بسزایی داشته، صنعت بازی‌های رایانه‌ای است.

اما همانطور که انتظار می رفت، با این پیشرفت ها، قطعات و سخت افزارهای مورد نیاز برای ساخت و اجرای این بازی ها نیز ارتقا یافته و به جایی رسیده اند که می توانید به راحتی بازی هایی با گرافیک فوق العاده بالا بسازید. شما به یک سیستم قدرتمند با کارت گرافیک ورک استیشن نیاز دارید که حجم بالای 40 گیگابایت را در اختیار شما قرار دهد تا درآمد زیادی کسب کنید. اگر می‌خواهید بازی کنید، بهتر است بخش بازی را که برای دوستان آماتور در نظر گرفته شده است، بررسی کنید.

این سیستم ها از نظر ظاهری شبیه به سیستم های معمولی هستند اما چیزی که آن ها را از سایر سیستم ها متمایز می کند نوع سخت افزار استفاده شده است که معمولا سریعتر و قدرتمندتر از قطعات معمولی است و در نتیجه هیچ مشکلی در ساخت بازی ندارید. شما به راحتی می توانید انواع بازی ها را بسازید و از آن لذت ببرید و در حین تفریح درآمد کسب کنید.

برخی از قطعات موثر برای سیستم بازی هشدار عبارتند از:

پردازنده یا سی پی یو
کارت گرافیک یا GPU
قوچ یا قوچ
قدرت یا POWER
پردازنده یا سی پی یو:
رندر و ورک استیشن بازی
پردازنده یا واحد پردازش مرکزی که CPU نامیده می شود، قلب سیستم است و وظیفه اصلی آن پردازش اطلاعات دریافتی از قسمت های دیگر است. خب این یکی از مهم ترین عوامل در انجام کارهای کامپیوتری، پردازش آن است

تفاوت بین یک پردازنده سرور و یک پردازنده سیستم معمولی چیست؟ برای اجرای رندرهای سنگین به یک سی پی یو خوب نیاز دارید تا بتواند در کمترین زمان بهترین پردازش را انجام دهد و با سی پی یو های xeon یا سی پی یو های سرور با بهترین کیفیت برای شما قابل انجام است چرا که این پردازنده ها دارای نرخ محافظ بالایی هستند. که می توانید همزمان چندین رندر سنگین تولید کنید. و وقفه ایجاد نمی کند، بنابراین داشتن CPU یکی از مهم ترین فاکتورهای یک جعبه رندر قدرتمند است

کارت گرافیک یا GPU:
کیس بازی
وظیفه اصلی کارت گرافیک یا واحد پردازش گرافیک همانند پردازنده مرکزی است اما با این تفاوت که کار کارت گرافیک پردازش گرافیکی و مرتبط با تصویر است و استفاده از آن رندر گرافیکی است یعنی برای نمایش طبیعی تصویر وظیفه این قسمت افزایش کیفیت نمایش است. این یک کامپیوتر است و ظاهری طبیعی به خروجی نمایش داده شده می دهد، به همین دلیل است که در ورک استیشن ‌های رندر و بازی به این سخت افزار توجه ویژه ای شده است.

به وضوح مشاهده می شود که مهم ترین قسمت یک سیستم بازی، کارت گرافیک است که امروزه بدون توجه به این سیستم ها، قادر به اجرای بازی های جدید و به روز نخواهد بود. کارت گرافیک انواع و مدل های مختلفی دارد، بنابراین هر چه قدرتمندتر باشد، کیفیت بهتری نیز دارد. ارائه و خروجی تصویر شما نیز طبیعی تر و واقعی تر است

رم :
سیستم بازی
RAM یا حافظه با دسترسی تصادفی یکی از مواد موجود در تمامی سیستم هاست که وظیفه آن خواندن و نوشتن اطلاعات در سریع ترین زمان ممکن است. RAM یک حافظه کوتاه مدت است که هر بار که سیستم بوت می شود اطلاعات قبلی خود را پاک می کند. وظیفه این حافظه کوتاه مدت خواندن و اجرای اطلاعات و ارسال داده به پردازنده مرکزی است که دسترسی به اطلاعات به پردازنده را سرعت می بخشد.

اما موضوع مهم در رم ها میزان حافظه است که هر چه حافظه بیشتر باشد، داده ها سریعتر دریافت می شوند و اطلاعات بیشتری در خود نگه می دارند. بنابراین، اگر رم شما برای مثال کمتر از مقدار مشخص شده برای یک بازی باشد، شاهد افت فریم و کاهش سرعت خواهید بود. شما به طرز چشمگیری بازی خواهید کرد

منبع انرژی:
رندر وورک استیشن
منبع تغذیه یا پاور از نام آن می توان حدس زد که این قطعه چگونه کار می کند، منبع تغذیه وظیفه تامین برق تمامی اجزای داخل سیستم را دارد و در صورت وجود کوچکترین مشکلی در عملکرد این تجهیزات مهم باعث می شود. شکست بخورد عملکرد سایر قسمت ها نیز می تواند مشکلاتی ایجاد کند

اما ممکن است از شما بپرسند که تفاوت پاور معمولی با قدرت بازی و رندر چیست؟ همانطور که در بالا ذکر شد، برای خرید یک ورک استیشن رندر به قطعات قوی‌تری نسبت به سیستم‌های معمولی نیاز دارید، بنابراین هرچه قطعات قوی‌تر باشند، برای شروع به کار به برق بیشتری نیاز دارند و این باعث می‌شود رژیم غذایی خوب و قدرتمندی داشته باشید.

رندر و ورک استیشن بازی
خب حالا قطعا با رندر ورک استیشن آشنا شدید، اما شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که تفاوت سیستم بازی با ورک استیشن رندر چیست؟

اگر این سوال برای شما پیش می آید، باید در مورد سیستم های بازی و رندر به شما اطلاع بدهم، زیرا در جفت این سیستم ها باید سریع اجرا و پردازش کنید، تفاوت چندانی وجود ندارد، اما بیشترین تفاوتی که بین این دو بارز است، گرافیک است. کارت و سی پی یو واقعیت این است که سیستم های رندر معمولا بر روی پردازنده و سی پی یو تمرکز می کنند، اما برای سیستم بازی کارت گرافیک مهمتر است، اما به طور کلی می توان گفت که سیستم رندر یک پله بالاتر از سیستم بازی است، زیرا علاوه بر این به پردازنده اصلی سیستم های رندر معمولا از حافظه رم بیشتری استفاده می کنند اما هنوز قسمت های زیادی وجود دارد که تفاوت های کلی یا جزئی دارند که در زیر لیست و توضیح مختصری را برای شما آماده کرده ایم.

پردازنده
رم
مادربرد
کارت گرافیک
حافظه
پردازنده
مهم ترین نکته در سیستم رندر تعداد هسته های CPU است زیرا این سیستم ها نیاز به اجرای چندین کار همزمان دارند و هر چه تعداد هسته های CPU بیشتر باشد عملکرد بهتری خواهد داشت اما از نظر اهمیت بیشتری دارد. پردازنده نسل بعدی سیستم های بازی

رم
همانطور که در بالا اشاره کردیم، سیستم های رندر به مقدار قابل توجهی رم نیاز دارند و این مقدار قابل توجه را نمی توان با سیستم های بازی مقایسه کرد، زیرا در یک سیستم بازی خوب می توانید از حداقل 8 گیگابایت یا حداقل 16 گیگابایت رم استفاده کنید و این کاملاً است. برای شما کافی است، اما در مورد سیستم رندر باید گفت که این نوع سیستم ها باید حداقل 32 گیگابایت رم داشته باشند، البته در بین سیستم های رندر بالای محدوده تا 256 گیگابایت رم استفاده می شود که متاسفانه این مقدار رم هرگز مورد نیاز نیست.

مادربرد
تفاوت مادربردهای گیمینگ و رندر معمولا در میزان اسلات های رم است که در سیستم بازی ما به دلیل نیاز به رم بیشتر از اسلات های بیشتری در مادربرد استفاده می شود اما در برخی از سیستم های رندر به دلیل کیفیت و سختی بالا. کار کردن مشخص شد که نیاز به مادربردهایی وجود دارد که بتوانند همزمان از دو پردازنده پشتیبانی کنند.

کارت گرافیک
شاید بتوان گفت کوچکترین تفاوت بین نتایج سیستم های بازی و رندر همین کارت گرافیک است، اما باز هم نمی توان گفت که هیچ تفاوتی وجود ندارد، زیرا در رندر شما باید به کمیت بیشتر توجه کنید. حافظه کارت گرافیک و فرکانس GPU آن، اما در سیستم بازی اهمیت اصلی کارت گرافیک بر اساس سرعت ساعت آن است.

حافظه
حافظه یا هارد یکی از موارد مهمی است که در سیستم گیمینگ یک هارد SSD فول سایز در کنار هارد می تواند بهترین بازده را به شما بدهد اما در سیستم رندر اینطور نیست. و علاوه بر یک SSD فوق العاده سریع و قدرتمند، به تعداد زیادی هارد دیسک با حجم بسیار بالا برای ذخیره سازی اطلاعات به مدت طولانی نیاز دارید.

مکان های کاری شخصی
ورک استیشن یک سیستم کامپیوتری است که برای اجرای برنامه ها و برنامه های پردازشی که به قدرت پردازش بالایی نیاز دارند طراحی شده است. ورک استیشن های معمولا با پردازنده های بسیار قدرتمند، حافظه سریع و مقیاس پذیر، کارت های گرافیک قدرتمند و سیستم های کم نویز ساخته می شوند تا تمرکز کاربر را حفظ کنند.ورک استیشن برای انجام وظایف مربوط به علوم مهندسی، طراحی صنعتی، گرافیک کامپیوتری، پردازش تصویر و ویدئو، شبیه سازی و تجزیه و تحلیل داده ها و همچنین نرم افزارهایی که نیاز به پردازش موازی دارند، استفاده می شود.

ورک استیشن HP سری Z
شرکت اچ پی با تولید سری Z گام بزرگی در ارتقای قابلیت های ورک استیشن نسل بعدی برداشته است که اولین نسل این محصول در اسفند ماه سال 1388 به بازار معرفی شد و جایگزین سری xw از محصولات اچ پی شد. سه محصول نسل اول HP Z600، HP Z400 و HP Z800 با طراحی جدید کیس و پردازنده‌های Nehalem Xeon معرفی شدند. مدل پایه HP Z200 با پردازنده Intel Xeon Westmere در سال 2010 عرضه شد. محصول HP Z210 به عنوان جانشین سیستم HP Z200 در آوریل 2011 با پردازنده های Intel Sandy Bridge Xeon E3 معرفی شد. نسل دوم ورک استیشن HP با Z820، Z620 و Z420 در مارس 2012 با پردازنده های Intel Sandy Bridge-E Xeon E5 معرفی شدند وورک استیشن All-in-one Z1 با پردازنده Sandy Bridge E3 در فوریه 2012 معرفی شد. پس از معرفی لپ تاپ Z Book در سپتامبر 2013، خط تولید به سیستم های تلفن همراه گسترش یافت و جایگزین ورک استیشن های موبایل سری EliteBook W HP شد. نسل دوم آل این وان Z1 G2 در CES 2014 معرفی شد.ورک استیشن HP Z840، Z640 و Z440 نسل سوم در سپتامبر 2014 معرفی شدند و دارای پردازنده های Intel Haswell Xeon E5 v3 هستند. پردازنده‌ها بعداً در آوریل 2016 به Broadwell ارتقا یافتند. نسل چهارم ورک استیشن HP Z8 G4، Z6 G4 و Z4 G4 در سپتامبر 2017 معرفی شدند و توسط پردازنده‌های اینتل Skylake Xeon Scalable یا سری W ارائه شدند. پردازنده‌های Cascade Lake در آوریل در دسترس قرار گرفتند. 2019. مدل پایه Z2 G4 و Z2 Mini G4 در جولای 2018 معرفی شدند که دارای پردازنده های سری E اینتل Coffee Lake Xeon هستند.

بهترین ورک استیشن HP سری Z
ورک استیشنHP Z800
ورک استیشن اچ پی HP Z820
ورک استیشن HP Z840
ورک استیشن HP HP Z600
ورک استیشن HP Z620

قیمت و خرید مطمئن ورک استیشن
مطمئنا همه شما از وضعیت کنونی جامعه و کاهش و تضعیف قدرت خرید به دلیل افزایش قیمت ها آگاه هستید. امروزه خرید یک ورک استیشن یا رندر بسیار دشوار است و شاید همه توانایی خرید آن را نداشته باشند. برای این سیستم ها مبالغ نجومی بپردازید. بله، اما راه حل چیست؟

بهترین راه برای خرید سیستم رندر و استوک بازی این است که می توانید همان سیستم و قطعات را با نصف مبلغی که می خواهید خریداری کنید که کمک قابل توجهی به سرمایه شما خواهد کرد.

اما یکی از بزرگترین مشکلات خرید سهام، خرید از مکانی مطمئن است که علاوه بر گارانتی محصول، خدماتی را به شما ارائه می دهد. هوپاد رایانه  در این امر مهم و حیاتی به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین محصول را با کمترین قیمت خریداری کنید و علاوه بر گارانتی محصول، یک هفته تست و تعویض بی قید و شرط و هر آنچه که یک فرد برای خرید مطمئن نیاز دارد را در اختیار شما قرار می دهد.

تفاوت بین استیشن رندر و سیستم رندر چیست؟
به طور کلی ورک استیشن و سیستم های رندر از نظر ظاهری تفاوت خاصی با هم ندارند اما از نظر قسمت های داخلی این داستان کمی متفاوت است زیرا ورک استیشن از پردازنده های XEON استفاده می کنند و در واقع بر اساس پردازنده های سرور هستند اما در سیستم های رندر معمولا پردازنده های رایج هستند. مانند Intel Core I و سری AMD که از نظر قدرت قابل مقایسه با پردازنده های Xeon نیستند.

تفاوت بعدی این محفظه ورک استیشن با محفظه رندر در نوع رم مورد استفاده است که همانطور که در بالا ذکر شد از آنجایی که ورک استیشن عموما برای انجام محاسبات بسیار سنگین و بسیار قدرتمند استفاده می شوند، به همین دلیل معمولاً این محفظه ها از کیفیت قطعات ساخته می شوند. در بالاترین سطح ممکن است، به طوری که می توانید از آنها به عنوان یک سرور کوچک استفاده کنید،و تفاوت بعدی که به آن اشاره می کنیم مربوط به حافظه رم است که در ورک استیشن های حافظه رمی است که در داخل مادربرد قرار می گیرد. سرور هستند و فرکانس و بیس بالاتری دارند. همچنین برق یا منبع تغذیه این دستگاه ها نیز به دلیل وجود قطعات سنگین و فوق حرفه ای در بالاترین ولتاژ ممکن است ضمن اینکه از قدرت بسیار خوبی برخوردار هستند.

هنگام خرید ورک استیشن می توان به چه نکاتی توجه کرد؟
نیازهای خود را تعیین کنید: قبل از خرید ورک استیشن ، نیازهای خود را به دقت در نظر بگیرید و نوع پردازش و برنامه های مورد نیاز خود را تعیین کنید. برای کار آسان تر می توانید با تیم پشتیبانی 24 ساعته هوپاد رایانه به صورت رایگان تماس بگیرید.
مشخصات سخت افزاری ورک استیشن : بسته به نیاز خود با ما مشورت کنید تا میزان سخت افزار مورد نیاز ورک استیشن را با توجه به مشخصات دقیق شامل پردازنده، حافظه، کارت گرافیک، حافظه ذخیره سازی و تعداد ورودی و خروجی های آن تکمیل کنیم.
شرکت تولیدی و برند استیشن: برای خرید ورک استیشن به برند و شرکت سازنده آن توجه کنید و از شرکت های شناخته شده و معتبر در این زمینه خرید کنید. به عنوان مثال، شرکت های تولیدی دل و HP
قیمت ورک استیشن با توجه به بودجه: قیمت ایستگاه های کاری زیاد نیست زیرا هوپاد رایانه بهترین قیمت را به شما ارائه می دهد اما به همین دلیل به شما پیشنهاد می شود پس از بررسی نیاز و مشخصات سخت افزاری مناسب به دنبال قیمت مناسب تری باشید. تا با توجه به کیفیت این ورک استیشن موجود در بازار باعث ناراحتی شما نشوند

بهترین وکیل تامین اجتماعی

 وکیل بیمه چیست؟

بهترین وکیل بیمه تامین اجتماعی درموسسه حقوقی معید آماده همکاری با شما هستند.  یکی از بحث ها و دعاوی بین کارگر و کارفرما مربوط به بیمه است. ممکن است کارفرما بیمه نداشته باشد یا خود کارگر اعلام کند که بیمه نمی خواهد که برای کارفرما جریمه می شود. یک وکیل بیمه در این مورد به شما کمک می کند. و راه حل هایی را به شما پیشنهاد می کند تا به راحتی روند پرونده خود را ادامه دهید وگرنه وکیل بیمه خودش این کار را برای شما انجام می دهد.

مشاوره وکیل بیمه
کلیه شاغلین و بازنشستگان می توانند والدین و فرزندان خود و همسر خود را تحت پوشش بیمه درمانی قرار دهند.

بیمه بیکاری فقط بیکاران غیر ارادی را پوشش می دهد.

کلیه مشمولانی که مشمول مقررات کارگری و کار کشاورزی هستند و قادر به پرداخت حداقل 6 ماه حق بیمه هستند و مشمول مقررات فراگیر می باشند می توانند از طرح بیمه بیکاری بهره مند شوند ولی حق بیمه بیکاری آنان باید باشد. توسط سازمان پرداخت می شود. کارفرما تا سقف 3 درصد حقوق .

وکیل برای اقدام بیمه
حداقل مدت وصول بیمه بیکاری 6 ماه و حداکثر 50 ماه می باشد.

سقف بیمه بیکاری روزانه 55 درصد متوسط ​​دستمزد روزانه بیمه شدگان است و به ازای هر نفر نفر 10 درصد اضافه می شود، اما تا 4 نفر، مبلغ بیمه بیکاری نباید از حداقل دستمزد ماهانه بیشتر شود. .

لازم به ذکر است که بیمه بیکاری فقط به کسانی تعلق می گیرد که به طور غیر ارادی بیکار شده اند مانند اخراج یا حادثه کار.

کارگران اخراجی حداکثر تا یک ماه فرصت دارند به کمیسیون های حل اختلاف وزارت کار مراجعه و برای دریافت بیمه بیکاری اقدام کنند.

در قالب عدم کنترل بیمه بیکاری، دیوان عدالت اداری مجدداً به موضوع رسیدگی خواهد کرد. بنابراین کسانی که به دلیل ویروس کرونا بیکار می شوند، تحت پوشش بیمه بیکاری قرار می گیرند.

مرگ یک کارمند
در صورت فوت، یک مقام رسمی بدون توجه به اصل و نسب، مستمری بگیر محسوب می شود و به وراث او مستمری پرداخت می شود. در صورتی که کارمند کمتر از 15 سال سابقه کار داشته باشد، نیمی از مستمری به وراث وی پرداخت می شود. سقف حقوق وراث قانونی برابر ماده 6 قانون بازنگری در مقررات بازنشستگی و تکلیف قانون کار کشور خواهد بود.

بیمه کارگران ساختمانی
بر اساس ماده 5 قانون بیمه عمومی کارگران ساختمانی مصوب 1397/08/09 کلیه سازندگان یا مالکان ساختمان باید به ازای هر متر مربع زیر بنا معادل 4% حقوق ماهانه حق بیمه کارگران خود را بپردازند. ، به حساب آژانس تدارکات عمومی. که در هنگام صدور پروانه ساختمانی، شهرداری موظف است نسبت به بیمه نامه اشخاص ثالث از نظر تعهدات جانی و مالی و گواهی در دسترس بودن به دلیل اجرای عملیات ساختمانی اقدام نماید.

خدمات وکیل بیمه


برای بیمه بیکاری اقدام کنید
سخت کار کردن (کار سخت و مضر)
برای وراث مستمری بگیرید
بیمه از کارافتادگی بگیرید
جزور در هیئت حل اختلاف
در جلسات رسیدگی به پرونده شرکت کنید
برای رسیدگی به پرونده یک فاکتور بنویسید
کلیه کارگران شاغل در زمینه ساخت و ساز تا تخریب و تعمیر... بر اساس آیین نامه عمومی بیمه کارگران ساختمانی مصوب 1397/08/09 مشمول بیمه اجباری کارگران ساختمانی مصوب 1352 و مقررات فوق می باشند.

بدین ترتیب سازمان تامین عمومی بر اساس ماده واحده اصلاحیه ماده 5 آیین نامه عمومی بیمه کارگران مصوب 1392/9/16 مجبور به اخذ 7 درصد حق بیمه از سازمان شد. کارگر و 15 درصد از کل حق لیسانس مالک برای حفظ بیمه کلیه کارگران ساختمانی. و صدور پایان کار منوط به صدور تسویه حساب است. کارگران فصلی مشمول پرداخت حق بیمه مقرر در آیین نامه و مشمول مقررات بیمه ای می باشند.

از مستمری 2 شوهر استفاده کنید

بر اساس ماده ۲۶ قانون حمایت خانواده سال ۱۳۹۲ ازدواج دائم زوج متوفی مانع از بهره مندی زوج متوفی از حقوق بازنشستگی نمی شود.

برای بازگرداندن همسرانی که مستمری آنها به دلیل ازدواج مجدد پس گرفته شده است، به صندوق های بازنشستگی و تأمین مالی جهانی ملزم است.

بر اساس اصل ماده 37 اساسنامه به زوجه متوفی به علت فوت زوج ذیل و مستمری بازماندگان از این حیث به زوجه تعلق می گیرد که مستمری آن بالاترین میزان باشد.

وکیل بازنشستگی تامین اجتماعی
در بررسی حوادث ناشی از کار مانند سقوط از ارتفاع یا صدمات ناشی از کار، شکستگی استخوان، فلج، آسیب نخاعی و غیره. از آنجایی که آنها مستلزم پرداخت مبلغی هستند، علاوه بر نظریه پزشکی قانونی، تعیین درصد قصور و تقصیر هر یک از کارگران، کارفرماها یا زیر شکل وجود کارآفرین به عهده کارشناس گذاشته می شود.

به این ترتیب اگر به عنوان مثال شرکت به عنوان کارفرما پروژه را تفویض کرده باشد و در قرارداد ایمنی محل کار و کارگران، این مسئولیت به عهده پیمانکار است و مقصر و عامل حادثه تغییر می کند. .

اما در همه اشکال آن لازم است کارگر احتیاط های لازم را به عمل آورد و به هشدارها توجه کند. تشخیص میزان تقصیر و صدور قرار بر اساس اصل ماده 526 قانون مجازات اسلامی مصوب 1391 و بر اساس اصل تأثیر رفتار کارگر آسیب دیده یا کارفرما بر عهده قاضی است. و پیمانکار و این نظر کارشناسی و پزشکی قانونی مسئولیت هر یک صادر خواهد شد.

بازنشستگی کارمندان دولت
کلیه کارمندان و دستگاههای اجرایی پس از 30 سال سابقه خدمت برای مشاغل غیر ماهر و 35 سال سابقه خدمت و افراد دارای معلولیت. ایثارگران و مشمولان مشاغل سخت و پرخطر با کمتر از 5 سال سابقه خدمت و بانوان با 20 سال سابقه خدمت بازنشسته می شوند.

وکیل دادسرای اداری تامین اجتماعی
افراد زیر 65 سال که کمتر از 15 سال سابقه خدمت داشته باشند، 15 سال سابقه خدمت محسوب می شوند.

وکیل برای شکایت از تامین اجتماعی
ضمنا امکان بازنشستگی زودتر از موعد مقرر در صورت درخواست کتبی کارمند و تایید بالاترین مقام اجرایی سازمان مشروط به داشتن ۲۰ سال سابقه خدمت بازنشستگی با فرض ۲۰ روز ماهانه وجود دارد. حقوق؛ اما اگر کمتر از 20 سال است باید آن را بخرید

سوالات بیمه تامین اجتماعی
کارمندان بازنشسته به ازای هر سال خدمت و همچنین پس انداز مرخصی، یک ماه از حقوق نهایی و مزایای مستمر خود را دریافت خواهند کرد.

ترک تابعیت طبق قوانین منجر به لغو حقوق بازنشستگی می شود !!!

در صورت فوت کارمند دولت بدون توجه به مقطع و سابقه کار، بازنشسته محسوب می شود و نیمی از مستمری به وراث قانونی وی تعلق می گیرد و در صورت داشتن کمتر از 15 سال سابقه، نیمی از مستمری به وی تعلق می گیرد. پ

با توجه به اهمیت بیمه بیکاری به ویژگی های وکیل بیمه بیکاری اشاره می شود:

اطلاعات کاملی در مورد قوانین تامین اجتماعی و وزارت کار داشته باشید.
یک وکیل باید تمام جزئیات مطرح شده توسط موکل خود را به دقت بررسی کند.
استفاده از طرح و نقشه برای پیشبرد پرونده کارگر یا کارمند یکی از ویژگی های وکیل بیمه بیکاری است.
از استراتژی ها و روش های مناسب برای جلب نظر مشتری خود در دادگاه استفاده کنید
وکیل بیمه بیکاری باید عملکرد حرفه ای داشته باشد که پس از اولین بررسی ها به موکل خود توضیح دهد که شانس برنده شدن او چقدر است.
در صورت عدم موفقیت وکیل بیمه بیکاری در مورد موکل خود، بخشی از حق الزحمه دریافتی را مسترد خواهد کرد.
کارشناس بیمه اجتماعی به شما مشاوره می دهد
نکته مهم: لازم به ذکر است که طبق تبصره 2 ماده 16 حل و فصل مذکور از تصویب این توافقنامه مهلت تقدیم دادخواست در خصوص موارد بند (2) ماده (10) تعیین شده است. این آیین نامه برای افراد داخل کشور سه ماه و برای افراد مقیم خارج از کشور سه ماه از تاریخ ابلاغ رای دادگاه یا تصمیم قطعی مرجع ذی صلاح مطابق کد رویه عمومی و انقلابی دادگاه ها (در زمینه کار عمرانی). مراجع ذی‌ربط موظفند در رأی یا رأی دادگاه به صراحت قید کنند که رأی یا رأی خود ظرف مدت مذکور قابل اعتراض در دادگاه است. در مواردی که ابلاغ واقعی نبوده و ذی نفع مدعی عدم اطلاع از آن باشد، ابتدا دادگاه به موضوع ابلاغ رسیدگی می کند. در مواردی که طبق قاعده قبلی اشخاص قبلاً حق شکایت در مدت طولانی تری داشتند، این مدت ملاک محاسبه است.

اقلام از جمله حق بیمه
یک کارآموز استخدام کنید
کمک هزینه مسکن
افرادی که روزمزد دریافت می کنند.
حقوق ماهیانه دریافت کنید
مواردی که شامل حق بیمه نمی شود:
جایزه
ماموریت در شهرهای دیگر
پاداش یا پورسانت داشته باشید
دوباره بخرید یا به تعطیلات بروید
اخراج (خسارت)
کمک هزینه خانواده

وکیل مهاجرت به اروپا

  اگر به دنبال یک وکیل مهاجرت به اروپا در تهران هستید موسسه وکلای معید بهترین و حرفه‌ای ترین وکیل در این حوزه را دارد. یک وکیل مهاجرت اروپایی شرایط متقاضیان مهاجرت اروپایی را بررسی می کند تا به آنها کمک کند تا مراحل، مدارک و هزینه های لازم برای مهاجرت قانونی به اروپا را درک کنند. مشتریان پس از آن با به دست آوردن درک خوبی از وضعیت خاص خود و قوانین مهاجرت می دانند که آیا واجد شرایط اقامت در اروپا هستند یا خیر. جالب است بدانید که برخی از بخش های قانون مهاجرت اروپا دائما در حال تغییر است. به همین دلیل است که مشتریان قبل از مهاجرت باید اطلاعات لازم را از وکلای خود کسب کنند تا در هنگام ورود به اروپا بتوانند مقامات مهاجرتی را متقاعد کنند که مهاجرت آنها عمدی است.


باید بدانید که هیچ رشته دانشگاهی به نام وکیل متخصص در زمینه حقوق مهاجرت وجود ندارد. تنها افرادی که تخصص، تجربه و دانش لازم در زمینه مهاجرت را داشته باشند، وکیل مهاجرت نامیده می شوند.


مهمترین ویژگی وکیل مهاجرت اروپا
یک وکیل مهاجرت معمولاً تخصص کافی در امور مهاجرتی دارد و بهترین مقاصد مهاجرتی را بر اساس شرایط خاص افراد می شناسد. ابتدا وکلا شرایط خاص افراد را بررسی می کنند. سپس از طریق یکی از روش های مختلف مهاجرت به آنها کمک می کنند. علاوه بر این، در صورت لزوم، دلایل عدم اجازه ورود یک شهروند خارجی به اروپا را شناسایی کرده و تحقیقات و تحلیل های لازم را در مورد عدم صلاحیت آنها انجام می دهند. سپس، در صورت امکان، گزینه هایی را برای غلبه بر این چالش ها به مشتریان خود توصیه می کنند. بهترین وکلای مهاجرت اروپا به طور کلی به تمامی روش های مهاجرت به اروپا مانند: مهاجرت کاری، ازدواج، تحصیل، تولد فرزند و ... مسلط هستند.

وکیل مهاجرت در اروپا علاوه بر ارائه مشاوره های جامع و استراتژیک، تمامی ظرفیت ها را برای مدیریت فرآیند مهاجرت افراد دارد و متداول ترین روش های مهاجرت در اروپا را می شناسد.
اگر به دنبال بهترین وکیل بیمه تامین اجتماعی کاربلد هستید روی لینک زیر کلیک کنید.
https://moeidlawgroup.com/article-detail/76/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C


مهاجرت تحصیلی با وکیل متخصص مهاجرت به اروپا
راه دیگر مهاجرت به اروپا از طریق تحصیل است. هر ساله افراد زیادی برای مهاجرت به کشورهای اروپایی از طریق تحصیل اقدام می کنند. وکیل مهاجرت اروپایی دارای توانایی و تخصص در انواع روش های آموزش مهاجرت می باشد. ضمنا تجربه کافی در اخذ ویزای تحصیلی در کشورهای مختلف اروپایی دارد. متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که شرایط تحصیل در یک کشور با کشورهای دیگر در اروپا متفاوت است. علاوه بر این شرایط تحصیل در دانشگاه های مختلف اروپا ویژگی ها و الزامات خاص خود را دارد.

به همین دلیل کمک گرفتن از وکیل مهاجرت اروپایی در زمینه مهاجرت تحصیلی می تواند به موفقیت فرد در زمینه مهاجرت کمک کند. زیرا وکلای مهاجرت به دقت وضعیت فرد را بررسی می کنند. سپس با توجه به شرایط خاص افراد، بهترین کشور اروپایی، بهترین دانشگاه و بهترین راه حل را به آنها پیشنهاد می کنند.
حتی یکی از راه های اصلی مهاجرت به کشورهای اروپایی. شرایط و قوانین در خصوص مهاجرت حرفه ای از کشوری به کشور دیگر متفاوت است اما به طور کلی اخذ ویزای کار در کشورهای اروپایی به دو روش اصلی انجام می شود، یکی گرفتن پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای معتبر و دیگری برای گرفتن کار.

در اکثر کشورهای اروپایی دریافت پیشنهاد شغلی از اعتبار خاصی برخوردار است. اما در برخی از کشورها که نیاز به نیروی کار احساس می شود، افراد می توانند با اخذ ویزای کاریابی به مدت 6 ماه به خود فرصت دهند تا در کشور مورد نظر خود به دنبال کار باشند. در هر صورت وکیل متخصص در زمینه حقوق مهاجرت اروپا این توانایی را دارد که بهترین راه حل و بهترین مشاوره را برای اخذ اقامت کاری یا ویزای کار به مشتریان خود ارائه دهد.

سرمایه گذاری در خارج از کشور با یک وکیل متخصص در قانون مهاجرت اروپا
یکی از سریع ترین راه های مهاجرت به اروپا مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. شرایط و روش های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در خارج از کشور بسیار پیچیده است و از یک کشور اروپایی به کشور دیگر متفاوت است. روش های سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی معمولا از طریق خرید سهام، کارآفرینی، خرید ملک، منابع مالی، ثبت شرکت و ... است. هر یک از روش های ذکر شده در کشورهای مختلف اروپایی قوانین و مقررات خاص خود را دارد. یک وکیل متخصص در زمینه مهاجرت به اروپا عموماً دارای دانش و تجربه کافی در زمینه کلیه روش های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. او همچنین قوانین سرمایه گذاری در کشورهای مختلف اروپایی را می داند. به همین دلیل کمک گرفتن از آنها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می تواند در تسریع روند مهاجرت و اخذ ویزای سرمایه گذاری و اقامت بسیار کمک کننده باشد.

ازدواج در خارج از کشور با یک وکیل متخصص در قانون مهاجرت اروپا
یکی دیگر از روش های مهاجرتی که می تواند منجر به اخذ اقامت و تابعیت یک کشور اروپایی شود، مهاجرت ازدواج است. این بدان معناست که بسیاری از افراد با ازدواج با یک شهروند اروپایی می توانند اقامت و تابعیت یک کشور اروپایی را دریافت کنند. مسائل مربوط به مهاجرت ازدواج از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و همیشه قوانین و مقررات خاص خود را دارد. به همین دلیل کمک گرفتن از وکیل متخصص مهاجرت به اروپا می تواند در انجام پرونده مهاجرت و صرفه جویی در هزینه ها مفید باشد.

آشنایی با وکیل مهاجرت به اروپا
یکی دیگر از روش های مهاجرت که افراد می توانند از طریق آن اقامت و تابعیت یک کشور اروپایی را دریافت کنند، مهاجرت است. کشورهای اروپایی به طور کلی قوانین و مقررات خاص خود را در این زمینه دارند، اما به طور کلی دو روش اصلی برای اخذ تابعیت از طریق تولد در کشورهای اروپایی وجود دارد. این دو روش عبارتند از: اخذ تابعیت خونی و دیگری اخذ تابعیت از راه خاک. هر یک از روش های ذکر شده نه تنها قوانین خاص خود را دارد، بلکه مقررات آنها از یک کشور اروپایی به کشور دیگر متفاوت است.

وکیل متخصص در زمینه حقوق مهاجرت به اروپا ضمن داشتن آگاهی کافی از قوانین مهاجرتی کشورهای مختلف و داشتن دانش و تجربه کافی، توانایی ارائه مشاوره های لازم در زمینه مهاجرت از طریق تولد و بهترین کشور و بهترین را دارد. 

حقوق یک وکیل مهاجرت اروپا چقدر است؟
هزینه های یک وکیل مهاجرت بسته به نوع خدمات و تعهدات مورد نیاز شما بسیار متفاوت است، اما به طور کلی یک وکیل مهاجرت بین 150 تا 300 دلار در ساعت برای کمک های حقوقی به مشتریان خود هزینه می کند. علاوه بر این، آنها اغلب از مشتریان خود بین 250 تا 600 دلار برای کمک قانونی یا تکمیل فرم های اولیه مهاجرت دریافت می کنند. علاوه بر این، هزینه هایی که یک وکیل مهاجرت اروپایی برای دریافت گرین کارت دریافت می کند، بین 800 تا 5000 دلار است.

گچبری کلاسیک

 امروزه از گچبری سقف پذیرایی، سقف اتاق خواب و آشپزخانه در مدل‌های کلاسیک و مدرن با کمک گچ‌کارهای ماهر گچبری پرشین برای زیباسازی و تغییر دکوراسیون استفاده می شود. انتخاب مدل گچبری کاملا سلیقه ای است اما برای انتخاب ایده آل حتما از مشاوران و هنرمندان مجرب گچبری پرشین مشاوره بگیرید. 


طرح گچ سقف پذیرایی کلاسیک

طرح گچبری سقف پذیرایی کلاسیک زیبایی و جلوه منحصر به فردی دارد و می تواند جذابیت پذیرایی را چند برابر کند. انتخاب طرح کلاسیک گچبری بسیار مهم است. زیرا گچ های کلاسیک دارای جزئیات و ظرافت بسیار بالایی هستند. بنابراین اجرای آنها توسط کارشناسان  گچبری پرشین می تواند منحصر به فرد بودن فضای پذیرش را افزایش دهد.


سقف مدرن با نورپردازی. گچ کاری سقف مدرن با نورپردازی
در حال حاضر گچ بری سقف یکی از اقدامات تزئین سقف است که توسط برخی از مدل های سنتی استفاده می شود، البته انتخاب مدل گچ بری سقف سلیقه ای است. گچ در تغییر و زیباسازی فضای داخلی خانه، محل کار، آرایشگاه بسیار موثر است و جلوه زیبایی می بخشد. در ادامه به انواع ساده و شیک طرح های سقف گچی می پردازیم.

مدل سقف گچی ساده و شیک
گچ بری که محبوب ترین هنر ایران محسوب می شود، مدل های مختلفی را به انتخاب معمار و با توجه به سلیقه شما عزیزان ارائه می دهد. عمده ترین متریال مورد استفاده در الگوی گچ بری سقف، گچ است و به دلیل چکش خواری آسان، چسبندگی، رنگ مطلوب و قیمت ارزان گچ، اکثر معماران ساختمان از الگوهای مختلف گچ برای سقف، شومینه، دور لوستر و ... استفاده می کنند.

عکس و ماکت گچبری ساده سقف پذیرایی
گچ بری سقف یکی از کاربردهای عمده هنر گچ بری در ساختمان سازی است. در ادامه عکس هایی از جدیدترین مدل های گچ کاری سقفی ساده و شیک را مشاهده خواهید کرد.

آشنایی با سبک های گچ سقف
برای دستیابی به گچ کاری سقفی ساده و ظریف می توان از سبک های مختلف توپی استفاده کرد. این سبک ها عبارتند از:

سبک سنتی: الگوها و طرح های قدیمی تر به عنوان سبک سنتی شناخته می شوند.
سبک مدرن: جدیدترین طرح ها و الگوهای روز دنیا به سبک مدرن پیاده سازی شده است.
سبک کلاسیک: سبک کلاسیک ترکیبی از سبک های مدرن و سنتی است

دور لوستر را گچ کاری کنید

گچ بری دور لوستر یکی از قدیمی ترین هنرهای ایرانی است که جلوه خاصی به سقف می بخشد. این هنر زیبا باید توسط افراد حرفه ای با چندین سال سابقه گچ کاری انجام شود. گچ دورلوستر بستگی به متراژ و ارتفاع سقف شما دارد و باید پلان مناسبی برای این اندازه طراحی کرد. یکی از مزایای قابل توجه گچ دور لوستر این است که سیم کشی اضافی را از لوستر زیر پنهان می کند.

مدل گچ سقفی ساده

یکی از مهم ترین فضاهای هر ساختمانی سقف است و باید در آن تزییناتی انجام شود تا جلوه خاصی به آن ببخشد. از طرفی یکی از مهم ترین قسمت های خانه اتاق نشیمن است که همیشه در معرض دید ساکنان و مهمانان است و بدون شک باید نقش آفرینی کند. و یک نوشته جذاب روی آن به طوری که هماهنگی خوبی با دکوراسیون خانه داشته باشد.

گچ بری سقف پذیرایی نور مخفی

  گچ بری نور مخفی سقف پذیرایی

گروه گچبری پرشین کار گچ بری سقف پذیرایی نور مخفی را کاملا حرفه‌ای توسط استاد ماهر انجام می‌گیرد. گچ بری نور مخفی یکی از مواردی است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و در صورت انجام صحیح جلوه ای چشم نواز به دکوراسیون داخلی می بخشد.

در واقع نور مخفی به اجرای هر نوع نورپردازی اطلاق می شود که منبع تولید کننده نور مستقیماً دیده نمی شود و تنها نوری که ایجاد می کند به چشم ما می رسد. اگر برای انجام نور مخفی به دنبال یک تیم که تمامی طرح‌ها را به صورت گچبری دستی اجرا می‌کنند بهترین گزینه گچبری پرشین است.

این روزها چیزی که مردم و متخصصان برق به آن نور مخفی می گویند بیشتر با استفاده از لوله های نوری که در سقف ها و داخل گچ قرار می گیرند انجام می شود.

گچ بری مورد استفاده در نور پنهان
- گچ بری نور مخفی سقف، اجرای نورپردازی را تسهیل می کند و جلوه زیبایی به فضا می بخشد.

علاوه بر این، گچ کاری ابزارهای روشنایی مخفی با ایجاد مکانی برای عبور سیم های برق، ال ای دی و نور مخفی، دوام سیم ها و اتصالات را افزایش می دهد. آنها سیم کشی را از گرما، رطوبت، نفوذ آب، پوسیدگی و شوک فیزیکی محافظت می کنند.

- این ابزار تزئینی در مکان هایی که امکان نصب سقف کاذب یا دسترسی به سقف تسلی وجود ندارد، گزینه بهینه است.

- تطبیق رنگ نورپردازی با گچ موضوع مهمی است. چه چیزی را در نظر بگیرید و بسته به نوع استفاده باید به طور خاص طراحی شود تا فضایی دلپذیر و منحصر به فرد ایجاد شود.

نور پنهان در راهروها
چراغ های مخفی برای راهروهای بدون هیچ منبع نوری به خصوص پشت دیوارها یا پنل های کاذب بسیار مناسب هستند. همین نور پنهان می تواند چهره راهروهای شما را تغییر دهد و آنها را جلوه دهد.

کانترآشپزخانه نور مخفی دریافت می کند

صرف یک شام عاشقانه در فضایی رمانتیک تنها با نور کم امکان پذیر است. پس سریع دست به کار شوید و نورهای مخفی بسازید که از منابع نوری مانند لامپ و لوستر کمتر خیره کننده باشند، مهمان اتاق غذاخوری یا کانتر آشپزخانه خود باشید و فضایی شاعرانه و صمیمی را برای یک شام خوب با هم به ارمغان بیاورید.

حمام و توالت
استفاده از نورهای مخفی در حمام و سرویس بهداشتی یکی از راهکارهای تغییر چهره این فضاهاست. معمولا از این چراغ های مخفی در محل اتصال سقف و دیوار استفاده می شود. به گونه ای که این نورهای پنهان دور تا دور دیوارها را می پوشانند.


حضور هوشمندانه نورهای پنهان در فضا
به جای اینکه راهروها یک فضای بلند و بدون دکوراسیون باشند، باید تعدادی قفسه با نورهای مخفی زیبا در آن طراحی و ساخته شود که جذابیت این راهرو را دو چندان می کند.

نور مخفی روی پله ها
برای پله‌های خانه‌تان، می‌توانید برجستگی‌هایی از نور مخفی بگیرید، فقط در دیواره‌های کناری پله‌هایتان شکاف ایجاد کنید و سیم‌های نور را داخل آن‌ها کار کنید. جذابیت این پله های نورانی بسیار تعجب آور است.

پله های نورانی
البته نورپردازی راه پله به دیوارهای کناری محدود نمی شود. با استفاده از این چراغ های مخفی در زیر هر یک از پله های خود، نگرانی از راه رفتن از طریق پله ها در شب را از شما دور می کند و ماهیت پنهان این نورپردازی باعث می شود که چشم در شب راحت شود.

نور پنهان پشت وسایل حمام
چراغ های مخفی که در حمام ها استفاده می شود لازم نیست فقط در سقف یا روی زمین استفاده شوند، می توان از آنها در پشت آینه یا سایر لوازم حمام و توالت استفاده کرد.

استفاده از گچ سبک پنهان
در واقع استفاده از نور مخفی برای ایجاد حالت نوری در حدود 20-30 سانتی متر در مقابل آن است و نورپردازی محل باید به شکل دیگری انجام شود. به همین دلیل بیشتر در طراحی نور مخفی ابعاد به گونه ای است که در زیر نور مخفی محلی برای هالوژن تعبیه می شود که فضای بیشتری را فراهم می کند. مشغله بیشتر طراحان به دلیل کمبود فضا و ارتفاع مجبور به حذف نور پنهان هستند.
اما یک راه حل بسیار ساده وجود دارد. می توانید یک چراغ مخفی کمتر از 10 سانتی متر در محل مورد نظر خود نصب کنید و به جای هالوژن هایی که حذف کرده اید از لوسترهای فنجانی دیواری استفاده کنید که در دکوراسیون دیوار بسیار کاربرد دارند و می توانند جلوه زیبایی به یک اتاق مدرن یا کلاسیک ببخشند.

 

چند نکته دیگر
میزان و شدت روشنایی عامل تعیین کننده در انتخاب نوع LED است.

علاوه بر این، بسته به نوع و کاربری اتاق، می توانید از رنگ های آفتابی یا ماه برای نورپردازی استفاده کنید.

بنابراین با اجرای نور مخفی در گچ بری کلاسیک، نه تنها سیم ها را به راحتی از دید پنهان می کنید، بلکه ظاهری مجلل به اتاق می دهید.

تفاوت بین نور پنهان و باکس مخفی
یکی از اساسی ترین تفاوت های نور مخفی و جعبه نور مخفی این است که نور مخفی از طریق لوله به سقف می تابد. اما جعبه با هالوژن دیوار را روشن می کند. در گچ کاری این فرآیند بسیار مهم است! زیرا در ساختمان های بتنی پل یا پودری وجود دارد که توسط گچ بری ها به صورت جعبه ساخته می شود و به دلیل کمبود جا نمی توان از هالوژن استفاده کرد. اما با همین هزینه می توان نور مخفی را به عنوان ابزار گلوگاه پیاده سازی کرد.

در جعبه کناف نور به میل خود می تابد. چراغ های مخفی قرار داده شده در سقف های کاذب می توانند به عنوان چراغ های شب در شب استفاده شوند. همچنین در شب اگر از نورهای آرامش بخش مانند: نورهای سبز، صورتی یا سفید استفاده کنید چشم را آرام می کند و فضایی رمانتیک می بخشد.

آیا تا به حال به چراغ های لبه سقف توجه کرده اید؟ چراغ های جدید واقع در گوشه ها یا اطراف خانه ها، ادارات، هتل ها، رستوران ها و سالن ها بسیار چشمگیر و روشن هستند. این چراغ های سقفی زیبا چند سالی است که در صنعت ساخت و ساز وجود دارد. این جلوه های ویژه با استفاده از سقف های کاذب به دست می آیند.

روشنایی
نورپردازی باید با دکوراسیون محیط مطابقت داشته باشد تا حال و هوای خاصی ببخشد و محیط را متحول کند. زیرا نورهای محیط تاثیر زیادی بر روح دارند.

شما نمی توانید نور مخفی را روی سقف های اصلی نصب کنید. به همین دلیل استفاده از سقف کاذب الزامی است. این سقف ها به دلیل آزادی که دارند برای نورپردازی مناسب هستند، زیرا کابل ها و سیم ها در آن ها پنهان شده اند و می توانید نور بی عیب و نقصی را مشاهده کنید.

مزایای نورپردازی با نور مخفی و محفظه
استفاده از سقف کاذب انرژی کمتری مصرف می کند و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. همچنین از لامپ های LED برای روشنایی سقف کاذب استفاده می کنند که مصرف برق کمتری دارد. علاوه بر این، برخی از طرح ها اندازه محیط را افزایش می دهند.

سقف کاذب یکی از تزئینات سقف ساختمان است که برای زیباسازی پوشش اصلی سقف در محیط نصب می شود. همچنین اگر این سقف های کاذب با نورهای رنگی تزیین شده باشند، زیبایی زیادی به مکان می بخشند. نورپردازی همراه با زیبایی ظاهری رمانتیک و رویایی را برای شما ایجاد می کند. همانطور که در بالا اشاره کردیم، یکی از بزرگترین دلایلی که مردم برای سقف کناف درخواست می کنند، نورپردازی زیبا است.

توجه داشته باشید نصب چراغ مخفی و لایت باکس می تواند به زیبایی منزل شما بیافزاید، در صورت عدم نصب توسط گچ کاری های ماهر همین مقدار باعث خستگی و از بین رفتن گچ زیبایی منزل شما می شود.

سمپاشی رستوران در تهران

  سمپاشی بسیار مهم است، به همین دلیل باید این کار را زیر نظر کارشناسان حرفه ای انجام دهید. در شرکت ماداکتوربرای انجام سمپاشی غرب تهران اصول خاصی وجود دارد که برای از بین بردن انواع حشرات در اسرع وقت آن را با یک تیم متخصص و مجرب انجام میدهند. یادآوری می کنیم که نباید فراموش کنیم که سمپاشی خانگی در هدف اولیه خود با سلامت اعضای خانواده مرتبط است. زیرا بسیاری از حشرات به دلیل آلودگی، انواع میکروب ها را وارد محیط می کنند. ممکن است تخت شما پر از ساس و فاضلاب شما پر از انواع سوسک ها باشد. بیماری های ناشی از حشرات مختلف را نادیده نگیرید. سمپاشی رستوران در تهران یکی دیگر از خدمات شرکت سمپاشی ماداکتوراست که به بهترین نحوه انجام می‌گیرداست.

منبع اصلی حشرات بین کابینت ها، زهکش ها و بسیاری مکان های دیگر است. آن دسته از عزیزانی که بدون اغراق به سلامت اعضا و خانواده خود اهمیت می دهند، سمپاشی را کم اهمیت نمی دانند.
 
 
 
 
خدمات قابل ارائه در سمپاشی خانگی

حشرات، آفات، حشرات موذی، پشه ها، مورچه ها و غیره. برخی از مشکلات پیش روی منازل مسکونی است. رفع این مشکل با روش های خانگی و عامیانه باعث هدر رفتن وقت و هزینه صاحبان خانه می شود، پس بهتر است. از روش های موثرتری استفاده کنید. سمپاشی خانگی توسط کادر مجرب شرکت های سم پاشی می تواند این مشکل را برای شما برطرف کند. این اسپری های پخشی می توانند در از بین بردن حشرات، آفات و از بین بردن وسایل ورود مجدد آفات به داخل ساختمان بدون ایجاد عوارض خطرناک موثر باشند. 
اگر به دنبال انجام سمپاشی توسط یک تیم حرفه‌ای و معتبرهستید روی لینک زیر کیلیک کنید.
 https://madaktoservice.com
 
هزینه سمپاشی منزل در تهران
بیشتر حشرات نیش می زنند و این نیش می تواند مشکلاتی ایجاد کند. محل گزش در ابتدا متورم می شود و می تواند باعث مشکلات و بیماری های خاصی شود. سمپاشی منزل در تهران را می توانید با قیمت ویژه در نظر بگیرید. البته قیمت بر اساس نوع موقعیت و نوع آفت تخمین زده می شود و در این میان متراژ و زیربنای خانه نیز تاثیر بسزایی در برآورد قیمت دارد. شما باید هر متر مربع را با قیمت خاصی در نظر بگیرید. بسته به نوع ترکیب شیمیایی برای تولید سم، شما این امکان را دارید که برای استفاده از اسپری تضمینی، به طور خاص مواد اسپری ویژه را از ما درخواست کنید. زیرا باید از جدیدترین روش ها با استفاده از فرآورده های گیاهی استفاده کرد. می توانید سمپاشی موریانه ها، سمپاشی مورچه ها، موش ها، زنبورها و بسیاری از حشرات دیگر را با ترکیبات آلی فراموش کنید. اما برای حفظ سلامت تنفسی شما از مواد کاملاً بی بو و گیاهی استفاده می شود که نیازی به شستشوی وسایل نیست. حتی لازم نیست خانه را ترک کنید. با سیستم اسپری گیاهی به راحتی می توانید از شر تمام آفات خلاص شوید.
 
نوع سم و مصرف آن تاثیر آشکاری بر قیمت دارد. سمپاشی سوسک به وضوح با قیمت بید سمپاشی بسیار متفاوت است. از آنجایی که برخی از حشرات را نمی توان با سم معمولی از بین برد و سمپاش باید از مواد قوی تری استفاده کند، بنابراین باید قیمت بالاتری را نیز در نظر بگیرید. هر مکان در خانه نیاز به سمپاشی دارد. زیرا ممکن است حشرات زیادی را در محل نبینید.
 
بهترین زمان برای سمپاشی منزل و محل کار چه زمانی است؟
بسیاری از افراد فکر می کنند پس از مشاهده حیوانات موذی در خانه، بهترین زمان برای سمپاشی خانه فرا رسیده است. اما باید گفت که این اسپری در شرایط مناسب تاثیر بیشتری خواهد داشت. به گفته بسیاری از کارشناسان در فصل تابستان به دلیل افزایش حشرات و جانوران موذی به دلیل گرما، بهترین زمان سمپاشی است و فصل پاییز به دلیل شروع تخم گذاری حشرات، فصل ایده آل برای سم پاشی است.
 
انواع سموم مورد استفاده در سمپاشی
قبل از اقدام برای سمپاشی منزل باید با روش های انجام این کار آشنا شوید. مهم ترین نکته این اقدام شناسایی سموم استفاده شده در اسپری است که باید با آن ها آشنا شوید. به طور کلی سمومی که برای سمپاشی استفاده می شودize home شامل سه دسته کلی است:
 
سموم مایع
سموم جامد
سموم گازی
نکته قابل توجه در مورد گازهای سمی این است که اگرچه استفاده از این سموم راحت است، اما استفاده از آنها به دلیل خطر بالای آنها برای سلامتی و محیط زیست ممنوع شده است.
 
اقدامات لازم قبل از سمپاشی منزل
استفاده از سموم قوی برای سمپاشی منازل، خطر سمپاشی را برای ساکنین خانه افزایش می دهد. برای جلوگیری از بروز مشکل، بهتر است قبل از سمپاشی موارد زیر را انجام دهید.
 
غذا را به منطقه ای که در برابر سموم غیر قابل نفوذ است منتقل کنید
وسایل آشپزی و آشپزی را برای جلوگیری از آلودگی جمع آوری کنید
تا پایان سمپاشی محل مسکونی را ترک کنید
بسته به نوع سم و مقدار آن از چند ساعت تا دو روز در منزل نخوابید.
نحوه سمپاشی 6 نوع حشرات و حشرات موذی
نحوه اسپری کردن سوسک های کوچک
سوسک های کوچک یکی از حشرات مضری هستند که باعث ایجاد الف
نحوه سمپاشی سوسک های فاضلاب
سوسک های فاضلاب یکی از مشکلات رایج در خانه ها هستند. این سوسک ها که جذب گرما و رطوبت می شوند، می توانند ناقل بسیاری از بیماری ها باشند که سلامت شما را تهدید می کند. معمولا از ژل ها و خمیرهای مخصوصی برای سمپاشی سوسک های فاضلاب استفاده می شود که در از بین بردن این سوسک ها موثر است. .
 
 
نحوه اسپری ساس
ساس ها آفات خانگی هستند که معمولا در تخت ها یافت می شوند. شرکت های معتبر سمپاشی از سموم طولانی مدت مانند BHC برای از بین بردن ساس استفاده می کنند، اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که استفاده از گوگرد می تواند در از بین بردن ساس نیز موثر باشد.
 
 
نحوه سمپاشی موریانه
امروزه به دلیل استفاده کمتر از چوب در ساختار منازل، موریانه ها کمتر از دهه های اخیر دیده می شوند. با این حال هنوز بسیاری از خانه ها با این پدیده مواجه هستند. سمپاشی موریانه با روش های سنتی و خانگی نیز امکان پذیر است، اما تماس با شرکت های سم پاش و استفاده از سموم قوی تر ممکن است نتایج بهتری به شما بدهد.
 
نحوه اسپری کردن موش ها
موش ها حیواناتی هستند که وقتی هوا سرد می شود می توانند به خانه شما پناه ببرند. در این صورت بهتر است به شرکت های خدمات اسپری مراجعه کرده و از خدمات آن ها بهره مند شوید. شرکت های اسپری می توانند از دو طریق مشکل موش را برای شما حل کنند. روش های فیزیکی که شامل تله ها و روش های شیمیایی است که با استفاده از سموم مضاعف و مزمن فسفر یا رقیق کننده های خون مانند وارفارین و راکومین انجام می شود.
 
 
نحوه اسپری کردن مورچه
مورچه ها معمولا به صورت گروهی وارد خانه می شوند. تعداد زیاد مورچه ها می تواند مشکلات زیادی را برای ساکنین ایجاد کند. برای از بین بردن مورچه ها استفاده از سموم گاز برای تخریب گسترده بسیار مناسب است.
 
 
اقدامات لازم پس از سمپاشی منزل
با توجه به استفاده از سموم شیمیایی خطرناک در سمپاشی خانگی، بهتر است پس از سمپاشی اقدامات زیر انجام شود.
 
برای مدتی در فضا استراحت کنید
پس از سمپاشی برای تمیز کردن عجله نکنید
از دستکش و ماسک استفاده کنید
غذا و ظروف را چک کنید
حشرات مرده را بردارید
استفاده از آفت کش ها را متوقف کنید
لازم به ذکر است پس از سمپاشی منازل امکان ورود مجدد آفات به منازل وجود دارد.
 
عوامل موثر بر سمپاشی بهبود یافته در منازل و مشاغل
1: مدت زمان حضور آفات
اگر پس از مشاهده حیوانات موذی در منزل خود با شرکت سمپاشی تماس بگیرید، امکان بهبود سمپاشی در منزل شما افزایش می یابد.
 
2: میزان مقاومت حشرات در برابر سموم
حیوانات واکنش های متفاوتی به سم دارند. حیواناتی که مقاومت بیشتری در برابر سم دارند، کیفیت اسپری را کاهش می دهند. برای بهبود سمپاشی در این موارد بهتر است با سمپاش های تخصصی مشورت کنید.
 
3: سازگاری سموم با سطوح
آفت کش هایی که برای سمپاشی استفاده می کنید باید با سطوح خانه شما سازگار باشد. شرکت های سمپاشی باید در انتخاب سموم دقت لازم را داشته باشند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.
 
    4: مقدار سم مصرف شده
برای استفاده از سموم خطرناک باید به میزان مصرف آنها توجه کرد. استفاده بیش از حد از سموم می تواند سلامت شما را تهدید کند. البته استفاده کمتر از سموم ممکن است جوابگو نباشد، پس بهتر است به میزان سم مصرفی دقت کنید.
 
اعتبار تجاری اسپری خانگی در تهران
وقتی به یک شرکت معتبر مراجعه می کنید 100% شرکت می تواند طبق اصول برای شما سمپاشی خانگی انجام دهد. اگر افراد غیر متخصص این کار را انجام دهند در ترکیب سمی غیرحرفه ای عمل می کنند و قطعا سلامت شما را به خطر می اندازند. پرتاب خواهند کرد. به همین دلیل همیشه سعی کنید اعتبار شرکت را یک موضوع مهم در نظر بگیرید تا بتوانید آن را به نحو احسن انجام دهید تا از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری کنید. متأسفانه، حشره کش ها ممکن است آنطور که باید تمیز نشوند.برخی از افراد بدون هیچ آموزش یا تخصص خاصی سمپاشی خانگی را انجام می دهند که فقط هزینه اضافی برای شما دارد و می تواند مشکلات خاص تری را برای مدت طولانی در سیستم تنفسی شما ایجاد کند. همیشه اعتبار یک شرکت را به خاطر بسپارید و سعی کنید از شرکت ها و وب سایت های معتبر در این زمینه استفاده کنید تا بتوانید خدمات خود را به نحوی قابل قبول ارائه دهید. امروزه متاسفانه عده ای به دلیل افت قیمت ها توجهی به کیفیت و اعتبار یک سایت و یک شرکت ندارند و بعد از مدت ها متوجه اشتباه خود می شوند.

سمپاشی باغچه تهران

  

 سمپاشی باغچه و فضای سبز
برای انجام سمپاشی باغچه تهران شرکت ماداکتور با ارائه بهترین خدمات در خدمت شما است وجود انواع آفات در باغ یا هر فضای سبزی که دارید در طول سال برای سلامتی و اموال شما بسیار خطرناک است. سوسک ها، پشه ها و سایر حشرات و حیوانات از بیماری های مختلف رنج می برند و باید از خانه دور نگه داشته شوند. صرف نظر از فصل، آفات برای دسترسی آسان تر به غذا، آب و زیستگاه به خانه شما نفوذ می کنند. از بین بردن حشرات از خانه شما یک اتفاق یکباره نیست و این روند باید هر سال تکرار شود. اما سمپاشی کار تخصصی است و باید به متخصصان این حوزه واگذار شود.

باغ و مناطق سبز را با ماداکتور اسپری کنید
ماداکتور به منظور آسایش بیشتر و رفع نیازهای روزمره شما، خدمات سمپاشی باغ و فضای سبز را با استفاده از بهترین متخصصین که همگی در کار خود با صلاحیت و با تجربه هستند، به شما عزیزان ارائه می دهد. علاوه بر این شما می توانید بر اساس رزومه و امتیازات خود و همچنین قیمت پیشنهادی کارشناسان ما انتخاب دقیق تری داشته باشید. کارشناسان سمپاشی ماداکتور با آموزش های تخصصی و دستگاه های پیشرفته به سمپاشی سوسک ریز می پردازند و راه های ورود آفات و حشرات و اختلال در چرخه زندگی آنها را شناسایی می کنند.

با یک کلید اعتماد کنید
تمامی متخصصان ماداکتور از کارشناسان مجرب و حرفه ای هستند که همگی دارای گواهینامه بدون سوابق بد بوده و تمامی فیلترهای تایید صلاحیت را گذرانده اند. ضمنا تمامی خدمات ماداکتور تحت پوشش بیمه قرار می گیرد و از لحظه پذیرش سفارش شما توسط متخصص و حضور در محل شما، خدمات و متخصصین تحت پوشش بیمه قرار می گیرند. با ثبت سفارش در سایت ماداکتور مطمئن باشید هرگونه خدمات سمپاشی باغ و فضای سبز خود با کمترین زمان و هزینه در محل انجام می شود.

برای بهره مندی از خدمات سمپاشی در جنوب تهران توسط تیم ماداکتور به لینک زیر مراجعه کنید.

https://madaktoservice.com/spraying-in-the-south-of-tehran/

انواع سموم

سموم همه منظوره: یک راه خوب برای خلاص شدن از شر اکثر آفات، استفاده از سموم همه منظوره است. این سموم ترکیبی و همه کاره هستند. به این ترتیب لازم نیست نوع حشره و نوع آسیبی که به درختتان وارد می کنند را مشخص کنید. این سموم خود را از انواع مختلفی تشکیل می دادند.
سموم بی صدا: سموم بی صدا، مانند نفت، سم بسیار خوبی برای از بین بردن باکتری ها و قارچ ها هستند. اگر دمای محیط زیر 4 درجه است نباید از این سموم استفاده کنید. این سموم می توانند در دمای پایین به درختان شما آسیب برسانند. بنابراین دفعه بعد که می خواهید از این نوع سم اسپری استفاده کنید، حتما دما را بررسی کنید.
سموم قارچ کش: این سموم عمدتاً در ابتدای فصل میوه استفاده می شوند. قارچ کش ها عمدتاً در درختان میوه مانند درختان هلو استفاده می شوند. این سموم را باید در دمای حدود 15 درجه استفاده کرد. برای استفاده از این نوع سم بهتر است تا بهار صبر کنید.
سموم حشره کش: زمانی که گلبرگ ها در پاییز افتاده اند از این سموم استفاده کنید. این سموم بسیاری از آفات درختان میوه شما را از بین می برد. تنها حشره ای که این سموم نمی توانند آن را بکشند پروانه است. برای از بین بردن این حشره لازم است دو هفته بعد دوباره سمپاشی شود. دوباره درختان میوه را در اوایل تابستان سمپاشی کنید. زیرا اغلب در این زمان نسل دیگری از پروانه ها به باغ های شما حمله می کنند.
علف های هرز را حذف کنید
در تمام طول دوره رشد گیاه باید اقداماتی را برای از بین بردن علف های هرز انجام دهید، اما در تابستان که جذب آب برای گیاهان حیاتی است، از بین بردن علف های هرز اهمیت زیادی پیدا می کند. اجازه ندهید آبی که گیاهان شما نیاز دارند به علف های هرز برسد. از علف کش های شیمیایی برای از بین بردن علف های هرز استفاده نکنید.

سمپاشی مارمولک در تهران

 سمپاشی مارمولک

مارمولک ها در گروه مارمولک ها و در ردیف خزندگان طبقه بندی می شوند. مارمولک ها در اکثر نقاط جهان و مناطق مسکونی دیده می شوند و معمولاً به رنگ خاکستری روشن هستند. مارمولک ها از اندازه 2 سانتی متر (گکوهای پلنگ) تا حدود 3.5 متر (اژدهای کومودو) مشاهده شده اند. مارمولک ها نیز مانند سایر خزندگان موجودی خونسرد هستند و دمای بدن آنها به دمای محیط بستگی دارد و با هر تغییر دمای محیط اطراف تغییر می کند. بنابراین در دمای پایین به ویژه در پاییز و زمستان به خواب زمستانی و در روزهای گرم تابستان به خواب تابستانی می روند. تقریباً می توان گفت مارمولک ها در سراسر ایران پراکنده هستند. اگر برای سمپاشي مارمولك در تهران به دنبال یک شرکت سمپاشی معتبر و مجرب هستید شرکت سمپاشی ماداکتور بهترین انتخاب است.

به گزارش بهداشت محیط ارمغان، مارمولک ها مانند سایر خزندگان مانند مار نه تنها خطری برای انسان ندارند، بلکه به دلیل زیست شناسی خاص خود مانند شکار حشرات مضر بیماری زا برای انسان مانند سوسک و پشه و... .، به طور کلی برای انسان مفید هستند. اما مشاهده آنها به صورت جمعیت زیاد در منازل مسکونی و ترس ناشی از دیدن مارمولک ها برای برخی افراد مشکل ایجاد می کند و شرکت سمپاشی ماداکتور بنا به وظیفه خود سمپاشی مارمولک همچنین سمپاشی منزل شرق تهران را به بهترین نحو انجام می دهد.

مارمولک
روش های موثر برای مبارزه با مارمولک ها
انواع سوسمار اهلی
حداقل 6 گونه مارمولک اهلی وجود دارد که در زیر توضیح داده شده است
1) Cyrtopodion scabrum: این گونه رایج ترین گونه مارمولک اهلی است و تقریباً در همه خانه های ایران یافت می شود. تولیدمثل این گونه در طول سال بسیار زیاد است اما هر بار یک یا دو تخم می گذارند. این مرد خال روی پشت و تک انگشتان دارد.
2) Hemidactylus flaviviridis: این گونه بزرگتر از گونه های قبلی است و در منازل مسکونی در استان های جنوبی ایران زندگی می کند. انگشتان این گونه به دو نیمه تقسیم می شوند. بدن چنین خال های منظم یا نامنظمی دارد.
3) Hemidactylus persicus: این گونه نیز مانند گونه قبلی در استان های جنوبی ایران پراکندگی دارد. انگشتان این گونه به دو قسمت تقسیم می شوند. بدن این گونه یکنواخت است و هیچ گودی روی بدن آن وجود ندارد.
4) Asaccus elisae: این گونه را می توان با انگشتان مثلثی اش شناسایی کرد. اندازه بدن آنها کوچک است، شبیه به گونه اول. این گونه در پشت خود خال دارد. گونه مذکور در نقاط محدودی در زاگرس پراکنده است و در منازل مسکونی سرپل ذهاب (کرمانشاه) و سودین (لرستان) دیده شده است.
5) Asaccus kurdistanensis: این گونه اخیراً کشف شده و در استان کردستان پراکنده است، اما بررسی های جدید نشان داده است که این گونه مارمولک در برخی از روستاهای استان کرمانشاه از جمله روستای پلنگان نیز پراکنده است.
6) Asaccus griseonotus: این گونه دارای انگشتان مثلثی نیز می باشد. گونه مذکور در منازل مسکونی خرم آباد لرستان و گنجدره دلفان (لرستان) پراکنده است. بدن آنها دارای خال های دایره ای یا عرضی منظم یا نامنظم است.
7) Cyrtopodion heterocercum: این گونه در مناطق محدودی پراکنده است اما در منازل مسکونی نورآباد لرستان به تعداد زیاد دیده می شود. این گونه دارای خطوط عرضی در پشت است. انگشتانشان هم ساده است.

دلیل دیدن مارمولک در برخی از منازل مسکونی:
اگر تعداد زیادی از حشرات و جوندگان که غذای مارمولک ها هستند در اطراف خانه پرسه بزنند، احتمال حضور مارمولک ها نیز افزایش می یابد.

مارمولک در کجای خانه زندگی می کند:
آشپزخانه کثیف، ظروف نشسته، غذای باقی مانده و هر نوع آلودگی می تواند حشرات و در نتیجه مارمولک ها را جذب کند.
مارمولک ها در مکان های تاریک مانند پشت کمد، قفسه ها، لوازم خانگی و غیره پنهان می شوند. اگر مکان های تاریک را تمیز نکنید و آنها را در معرض هوا قرار ندهید، یک مخفیگاه مناسب برای آنها ایجاد می کنید.
اگر برای سمپاشی باغچه به دنبال یک شرکت سمپاشی معتبر هستید روی لینک زیر کلیک کنید.

https://madaktoservice.com/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%DB%8C%D8%B4%D8%A7/

 

ارزش اکولوژیکی مارمولک ها:

مارمولک چه می خورد؟ از آنجایی که غذای مارمولک از بندپایان می آید و سوسک، پشه، مورچه، مگس و غیره را شکار کرده و می خورد. در خانه، و در نتیجه محیط انسان را از انگل های بهداشتی پاک می کند، بنابراین یکی از عوامل طبیعی کنترل کننده جمعیت بندپایان است. بنابراین ارزش اکولوژیکی بالایی در هرم انرژی دارند. امروزه متخصصان کشاورزی و علوم محیطی به این نتیجه رسیده اند که دیگر نباید از سموم برای مبارزه با آفات استفاده کنند زیرا سمپاشی اثرات مضری بر محیط زیست دارد و هر چند سال یکبار باید نوع سم مصرفی را تغییر داد زیرا ایمنی در برابر انگل ها جایگزین می شود. و از سموم قوی تری استفاده کرد. این امر تاثیرات محیطی را به شدت افزایش می دهد. از این رو، بشر به فکر پرورش و استفاده از انواع بندپایان، مارمولک ها و پرندگانی مانند جغد برای کنترل آفات مزرعه افتاده است. این روش مبارزه که امروزه در بسیاری از کشورها رایج شده است، مبارزه بیولوژیک نامیده می شود. همانطور که گفته شد، مارمولک ها با کنترل جمعیت حشرات به انسان کمک می کنند تا محصولات بیشتر و سالم تری از زمین برداشت کنند.

بنابراین مارمولک یک حشره مفید برای انسان است و طبیعتا بهترین راه برای از بین بردن مارمولک از بین بردن حشرات تشکیل دهنده غذای مارمولک است. با یک اسپری عمومی بر علیه حشرات مانند سوسک، مورچه و مگس مشاهده شده است که پس از چند روز دیگر مارمولک ها در محل دیده نمی شوند.

اسپری مارمولک (سم مارمولک مناسب):
برای سمپاشی مارمولک ها می توانید از سموم پیرتروئیدی مانند سایپرمترین، دلتامترین، پرمترین، سولفاک، آیکون و ... استفاده کنید. به عنوان سم مارمولک، اما با توجه به اندازه و اندازه این خزنده در مقایسه با حشرات، دوز سموم باید بیشتر از حد معمول باشد. مشخص شد که در این دوز سم برای انسان خطرناک است. بنابراین توصیه نویسنده این است که مارمولک ها را با روش های زیر از خانه حذف کنید:

بهترین راه برای از بین بردن مارمولک ها (5 راه برای از بین بردن مارمولک ها)
1- برای جلوگیری از ورود حشرات مخصوصا پشه ها که مارمولک ها عمدتاً از آنها تغذیه می کنند روی پنجره ها توری نصب کنید که در صورت عدم دسترسی به دلیل کمبود غذا از محیط خارج می شوند.
2- سمپاشی مارمولک با حشره کش های مناسب: هدف از این سمپاشی از بین بردن حشرات و از بین بردن منابع غذایی مارمولک است. بنابراین بهتر است از سموم با خطر بسیار کم برای انسان به خصوص سموم پیروئید استفاده شود. چند روز پس از سمپاشی عمومی، مارمولک محل را ترک می کند.
3- از طعمه های حاوی حشره کش و ماده پروتئینی استفاده کنید
4- از نوارهای چسب استفاده کنید
5- از چسب هایی که برای گرفتن موش استفاده می شود استفاده کنید. چسب مارمولک را در مسیر حرکت مارمولک قرار دهید و پس از افتادن مارمولک در تله، آنها را از محل جدا کنید.

آیا دم مارمولک حاوی سم است؟
مکانیسم مشاهده شده در اکثر مارمولک ها، لنگر انداختن داوطلبانه دم است. دم برخی از مارمولک ها در هنگام انقباض ماهیچه های دم هنگام برخورد دشمن به طور داوطلبانه کنده می شود. به دلیل باقی ماندن خواص عصبی-عضلانی، دم نیشگون به طور موقت شروع به حرکت می کند و توجه شکارچی را به خود جلب می کند. در این زمان خود حیوان فرصتی برای فرار دارد.

مردم بر این باورند که مارمولک ها به همین دلیل دم خود را رها می کنند تا شکارچی آن را بخورد و به دلیل وجود سم در دم مارمولک (نظرات خرافی در مورد وجود سیانور یا ترکیبات آن) است. گاهی می شنویم که مارمولکی در دیگ غذا یا قوری افتاده و عده ای مرده اند.

باید گفت که هیچ یک از این اخبار پایه علمی ندارد.

با توجه به مطالعات محققان خزندگان دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، دکتر اندرسون و پروفسور پاپنفوس و ویژه نامه منتشر شده توسط مجله Reptiles در اوت 2002، ثابت شده است که هیچ مارمولکی سمی ندارد و دلیل بریده شدن دم آنهاست. . فریبکار حیوانی درنده است.

شایعه مذکور نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان وجود دارد (2005 De Silva). متأسفانه سمی بودن مارمولک ها آنقدر برای مردم جوامع مختلف شناخته شده است که هر چقدر هم که دانشمندان برای رد این سوال تلاش کنند، متاسفانه بی فایده است. امید است هموطنان محترم با مطالعه این تاپیک، نظر بدی را که نسبت به مارمولک های اهلی دارند از بین ببرند، از کشتار این گونه جانوری مفید جلوگیری کرده و در حفاظت از مارمولک های اهلی بکوشند.

با وجود توضیحات فوق، بسیاری از افراد از این حیوان می ترسند و تمایلی به دیدن مارمولک در خانه یا محل استراحت خود ندارند، پس با روش های کنترل و از بین بردن مارمولک در منزل آشنا شوید و در صورت عدم موفقیت در حذف مارمولک باشرکت سمپاشی ماداکتور تماس بگیرید

شرکت سمپاشی

 سمپاشی بسیار مهم است. به همین دلیل باید این کار را زیر نظر کارشناسان حرفه ای انجام دهید. در ماداکتور شرکت سمپاشی شرق تهران اصول خاصی وجود دارد که برای از بین بردن انواع حشرات در اسرع وقت آن را با یک تیم متخصص و مجرب انجام میدهند. یادآوری می کنیم که نباید فراموش کنیم که سمپاشی خانگی در هدف اولیه خود با سلامت اعضای خانواده مرتبط است. زیرا بسیاری از حشرات به دلیل آلودگی، انواع میکروب ها را وارد محیط می کنند. ممکن است تخت شما پر از ساس و فاضلاب شما پر از انواع سوسک ها باشد. بیماری های ناشی از حشرات مختلف را نادیده نگیرید.

 
منبع اصلی حشرات بین کابینت ها، زهکش ها و بسیاری مکان های دیگر است. آن دسته از عزیزانی که بدون اغراق به سلامت اعضا و خانواده خود اهمیت می دهند، سمپاشی را کم اهمیت نمی دانند.
 
 
 
 
خدمات قابل ارائه در سمپاشی خانگی

حشرات، آفات، حشرات موذی، پشه ها، مورچه ها و غیره. برخی از مشکلات پیش روی منازل مسکونی است. رفع این مشکل با روش های خانگی و عامیانه باعث هدر رفتن وقت و هزینه صاحبان خانه می شود، پس بهتر است. از روش های موثرتری استفاده کنید. سمپاشی خانگی توسط کادر مجرب شرکت های سم پاشی می تواند این مشکل را برای شما برطرف کند. این اسپری های پخشی می توانند در از بین بردن حشرات، آفات و از بین بردن وسایل ورود مجدد آفات به داخل ساختمان بدون ایجاد عوارض خطرناک موثر باشند. 
اگر به دنبال سمپاشی ساس توسط یک تیم حرفه‌ای هستید روی لینک زیر کیلیک کنید.
https://madaktoservice.com/%D8%B3%D9%85%D9%BE%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/
 
 
هزینه سمپاشی منزل در تهران
بیشتر حشرات نیش می زنند و این نیش می تواند مشکلاتی ایجاد کند. محل گزش در ابتدا متورم می شود و می تواند باعث مشکلات و بیماری های خاصی شود. سمپاشی منزل در تهران را می توانید با قیمت ویژه در نظر بگیرید. البته قیمت بر اساس نوع موقعیت و نوع آفت تخمین زده می شود و در این میان متراژ و زیربنای خانه نیز تاثیر بسزایی در برآورد قیمت دارد. شما باید هر متر مربع را با قیمت خاصی در نظر بگیرید. بسته به نوع ترکیب شیمیایی برای تولید سم، شما این امکان را دارید که برای استفاده از اسپری تضمینی، به طور خاص مواد اسپری ویژه را از ما درخواست کنید. زیرا باید از جدیدترین روش ها با استفاده از فرآورده های گیاهی استفاده کرد. می توانید سمپاشی موریانه ها، سمپاشی مورچه ها، موش ها، زنبورها و بسیاری از حشرات دیگر را با ترکیبات آلی فراموش کنید. اما برای حفظ سلامت تنفسی شما از مواد کاملاً بی بو و گیاهی استفاده می شود که نیازی به شستشوی وسایل نیست. حتی لازم نیست خانه را ترک کنید. با سیستم اسپری گیاهی به راحتی می توانید از شر تمام آفات خلاص شوید.
 
نوع سم و مصرف آن تاثیر آشکاری بر قیمت دارد. سمپاشی سوسک به وضوح با قیمت بید سمپاشی بسیار متفاوت است. از آنجایی که برخی از حشرات را نمی توان با سم معمولی از بین برد و سمپاش باید از مواد قوی تری استفاده کند، بنابراین باید قیمت بالاتری را نیز در نظر بگیرید. هر مکان در خانه نیاز به سمپاشی دارد. زیرا ممکن است حشرات زیادی را در محل نبینید.
 
بهترین زمان برای سمپاشی منزل و محل کار چه زمانی است؟
بسیاری از افراد فکر می کنند پس از مشاهده حیوانات موذی در خانه، بهترین زمان برای سمپاشی خانه فرا رسیده است. اما باید گفت که این اسپری در شرایط مناسب تاثیر بیشتری خواهد داشت. به گفته بسیاری از کارشناسان در فصل تابستان به دلیل افزایش حشرات و جانوران موذی به دلیل گرما، بهترین زمان سمپاشی است و فصل پاییز به دلیل شروع تخم گذاری حشرات، فصل ایده آل برای سم پاشی است.
 
انواع سموم مورد استفاده در سمپاشی
قبل از اقدام برای سمپاشی منزل باید با روش های انجام این کار آشنا شوید. مهم ترین نکته این اقدام شناسایی سموم استفاده شده در اسپری است که باید با آن ها آشنا شوید. به طور کلی سمومی که برای سمپاشی استفاده می شودize home شامل سه دسته کلی است:
 
سموم مایع
سموم جامد
سموم گازی
نکته قابل توجه در مورد گازهای سمی این است که اگرچه استفاده از این سموم راحت است، اما استفاده از آنها به دلیل خطر بالای آنها برای سلامتی و محیط زیست ممنوع شده است.
 
اقدامات لازم قبل از سمپاشی منزل
استفاده از سموم قوی برای سمپاشی منازل، خطر سمپاشی را برای ساکنین خانه افزایش می دهد. برای جلوگیری از بروز مشکل، بهتر است قبل از سمپاشی موارد زیر را انجام دهید.
 
غذا را به منطقه ای که در برابر سموم غیر قابل نفوذ است منتقل کنید
وسایل آشپزی و آشپزی را برای جلوگیری از آلودگی جمع آوری کنید
تا پایان سمپاشی محل مسکونی را ترک کنید
بسته به نوع سم و مقدار آن از چند ساعت تا دو روز در منزل نخوابید.
نحوه سمپاشی 6 نوع حشرات و حشرات موذی
نحوه اسپری کردن سوسک های کوچک
سوسک های کوچک یکی از حشرات مضری هستند که باعث ایجاد الف
نحوه سمپاشی سوسک های فاضلاب
سوسک های فاضلاب یکی از مشکلات رایج در خانه ها هستند. این سوسک ها که جذب گرما و رطوبت می شوند، می توانند ناقل بسیاری از بیماری ها باشند که سلامت شما را تهدید می کند. معمولا از ژل ها و خمیرهای مخصوصی برای سمپاشی سوسک های فاضلاب استفاده می شود که در از بین بردن این سوسک ها موثر است. .
 
 
نحوه اسپری ساس
ساس ها آفات خانگی هستند که معمولا در تخت ها یافت می شوند. شرکت های معتبر سمپاشی از سموم طولانی مدت مانند BHC برای از بین بردن ساس استفاده می کنند، اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که استفاده از گوگرد می تواند در از بین بردن ساس نیز موثر باشد.
 
 
نحوه سمپاشی موریانه
امروزه به دلیل استفاده کمتر از چوب در ساختار منازل، موریانه ها کمتر از دهه های اخیر دیده می شوند. با این حال هنوز بسیاری از خانه ها با این پدیده مواجه هستند. سمپاشی موریانه با روش های سنتی و خانگی نیز امکان پذیر است، اما تماس با شرکت های سم پاش و استفاده از سموم قوی تر ممکن است نتایج بهتری به شما بدهد.
 
نحوه اسپری کردن موش ها
موش ها حیواناتی هستند که وقتی هوا سرد می شود می توانند به خانه شما پناه ببرند. در این صورت بهتر است به شرکت های خدمات اسپری مراجعه کرده و از خدمات آن ها بهره مند شوید. شرکت های اسپری می توانند از دو طریق مشکل موش را برای شما حل کنند. روش های فیزیکی که شامل تله ها و روش های شیمیایی است که با استفاده از سموم مضاعف و مزمن فسفر یا رقیق کننده های خون مانند وارفارین و راکومین انجام می شود.
 
 
نحوه اسپری کردن مورچه
مورچه ها معمولا به صورت گروهی وارد خانه می شوند. تعداد زیاد مورچه ها می تواند مشکلات زیادی را برای ساکنین ایجاد کند. برای از بین بردن مورچه ها استفاده از سموم گاز برای تخریب گسترده بسیار مناسب است.
 
 
اقدامات لازم پس از سمپاشی منزل
با توجه به استفاده از سموم شیمیایی خطرناک در سمپاشی خانگی، بهتر است پس از سمپاشی اقدامات زیر انجام شود.
 
برای مدتی در فضا استراحت کنید
پس از سمپاشی برای تمیز کردن عجله نکنید
از دستکش و ماسک استفاده کنید
غذا و ظروف را چک کنید
حشرات مرده را بردارید
استفاده از آفت کش ها را متوقف کنید
لازم به ذکر است پس از سمپاشی منازل امکان ورود مجدد آفات به منازل وجود دارد.
 
عوامل موثر بر سمپاشی بهبود یافته در منازل و مشاغل
1: مدت زمان حضور آفات
اگر پس از مشاهده حیوانات موذی در منزل خود با شرکت سمپاشی تماس بگیرید، امکان بهبود سمپاشی در منزل شما افزایش می یابد.
 
2: میزان مقاومت حشرات در برابر سموم
حیوانات واکنش های متفاوتی به سم دارند. حیواناتی که مقاومت بیشتری در برابر سم دارند، کیفیت اسپری را کاهش می دهند. برای بهبود سمپاشی در این موارد بهتر است با سمپاش های تخصصی مشورت کنید.
 
3: سازگاری سموم با سطوح
آفت کش هایی که برای سمپاشی استفاده می کنید باید با سطوح خانه شما سازگار باشد. شرکت های سمپاشی باید در انتخاب سموم دقت لازم را داشته باشند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.
 
    4: مقدار سم مصرف شده
برای استفاده از سموم خطرناک باید به میزان مصرف آنها توجه کرد. استفاده بیش از حد از سموم می تواند سلامت شما را تهدید کند. البته استفاده کمتر از سموم ممکن است جوابگو نباشد، پس بهتر است به میزان سم مصرفی دقت کنید.
 
اعتبار تجاری اسپری خانگی در تهران
وقتی به یک شرکت معتبر مراجعه می کنید 100% شرکت می تواند طبق اصول برای شما سمپاشی خانگی انجام دهد. اگر افراد غیر متخصص این کار را انجام دهند در ترکیب سمی غیرحرفه ای عمل می کنند و قطعا سلامت شما را به خطر می اندازند. پرتاب خواهند کرد. به همین دلیل همیشه سعی کنید اعتبار شرکت را یک موضوع مهم در نظر بگیرید تا بتوانید آن را به نحو احسن انجام دهید تا از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری کنید. متأسفانه، حشره کش ها ممکن است آنطور که باید تمیز نشوند.برخی از افراد بدون هیچ آموزش یا تخصص خاصی سمپاشی خانگی را انجام می دهند که فقط هزینه اضافی برای شما دارد و می تواند مشکلات خاص تری را برای مدت طولانی در سیستم تنفسی شما ایجاد کند. همیشه اعتبار یک شرکت را به خاطر بسپارید و سعی کنید از شرکت ها و وب سایت های معتبر در این زمینه استفاده کنید تا بتوانید خدمات خود را به نحوی قابل قبول ارائه دهید. امروزه متاسفانه عده ای به دلیل افت قیمت ها توجهی به کیفیت و اعتبار یک سایت و یک شرکت ندارند و بعد از مدت ها متوجه اشتباه خود می شوند.

ثبت برند پوشاک

  اگر به دنبال ثبت برند پوشاک هستید مجموعه ثبت دانا بهترین گزینه در این حوزه است همچنین ثبت شرکت حقوقی توسط گروه حرفه‌ای ثبت دانا انجام می‌شود. همانطور که می دانید امروزه و همچنین از گذشته های دور تاکنون، پوشاک یکی از مهم ترین نیازها بوده و همواره یکی از اساسی ترین چیزهایی بوده که بشریت همواره به آن نیاز داشته است. لباس علاوه بر اینکه در سلامتی ما نقش دارد می تواند در زیبایی و جذابیت ما نیز تاثیر بسزایی داشته باشد و این معضل به خصوص در سال های اخیر باعث شده تا بسیاری از افراد به سمت شغل و تجارت در حوزه پوشاک و پوشاک بروند. .

لازم به ذکر است که از آنجایی که این نیاز هرگز ارضا نمی شود و مردم همیشه به دنبال پوشاک هستند، باعث شده تا بازرگانان به تولید برندهای پوشاک روی بیاورند. همچنین برخی از این تاجران برند و لوگوی پوشاک را ثبت می‌کنند و فروش خود را از سایر رقبا جدا می‌کنند و با افرادی در این بازار که حرفی برای گفتن دارند رقابت می‌کنند و منافع مالی زیادی برای خود به همراه دارند.


ثبت علامت تجاری پوشاک
قبل از صحبت حرفه ای در مورد شرایط ثبت برند پوشاک، بد نیست در ابتدای مقاله مفهوم برند را به وضوح توضیح دهیم تا در ادامه مقاله به درک بهتری از آن بپردازیم.

برند واژه ای است که می تواند کمک زیادی به گسترش و رونق کسب و کار شما و پیشرفت هر کسب و کاری کند.

لازم به ذکر است که هرکسی بسته به دیدگاه خود ممکن است تعریف متفاوتی از برند در ذهن خود داشته باشد، اما اگر بخواهیم همه تعاریف را با خیال راحت کنار هم قرار دهیم، می توان گفت که برند در واقع یک نام، یک تصویر است. یا یک طرح تجاری است که معمولاً به منظور فروش محصولات یا خدمات بیشتر ایجاد و ذخیره می شود. البته باید توجه داشت که همیشه وجود یک برند دلیل فروش بهتر و بیشتر شما نیست.

ثبت آرم لباس
شما می توانید با ثبت برند و لوگوی لباس خود را از رقبای خود متمایز کنید. با ثبت لوگو می توانید به مردم نشان دهید که چه چیزی شما را از رقبایتان متمایز می کند تا مردم به راحتی شما را با نام برندتان شناسایی کنند. به عنوان مثال، فرض کنید شما تولید یک پوشاک را دارید، اما برند ندارید.

حال فرض کنید تولید کننده لباس شما می تواند با کیفیت ترین لباس ها را تولید کند و الیاف استفاده شده در لباس های تولیدی شما خاص ترین الیاف باشد و هیچکس جز شما از این الیاف در بازار استفاده نمی کند. اگر بخواهید لباس های خود را برای اولین بار به جامعه عرضه کنید و آن ها را بفروشید، مشتریان چگونه تشخیص می دهند که لباس های شما همان لباس هایی است که بار اول بهترین کیفیت را داشتند؟! در مورد برند درست است.

با ثبت علامت تجاری می توانید محصول یا خدماتی را که تولید می کنید به نام خود نام ببرید و تمایز خود را با نام برند در بین مردم نشان دهید و کاری کنید که مردم آن کیفیت و تمایز را فقط با علامت شما به خاطر بسپارند. همچنین خوب است بدانید که شما همچنین مانع از استفاده شخصی از نام تجاری و شهرت شما برای تولید محصولات خود در آینده می شوید و این مورد شکایت خواهد شد و شما می توانید از شخص اشتباهی شکایت کنید.


نحوه ثبت برند لباس
باید بدانید که داشتن نام تجاری مناسب برای فردی که می خواهد در زمینه پوشاک، مد و لباس فعالیت کند، شرط اساسی است. وقتی برند خود را ثبت می کنید باید بدانید که همانطور که هر روز برای رشد کسب و کار خود تلاش می کنید، نام برند شما نیز با تلاش شما رشد می کند و نتیجه این است که نام برند شما در بین مردم شهرت بیشتری پیدا می کند و علتش هم همین است. شما می توانید فروش بسیار بیشتری را نسبت به قبل تجربه کنید.

اگر برای ثبت شرکت، موسسه ویا برند به دنبال یک مجموعه متخصص و معتبر هستید به لینک زیرمراجعه کنید.

https://danasabt.ir/

همانطور که می دانید برای ثبت برند پوشاک نیاز به یک سری مدارک و مجوزها دارید که همگی در زمره ثبت برند تجاری پوشاک قرار می گیرند. شرح مراحل ثبت برند پوشاک طبق مجوزهای مورد نیاز به شرح زیر است.

با مجوز کسب، متقاضی فقط می تواند لباس توزیع کند و علامت تجاری ثبت شده فقط می تواند فارسی باشد.
با مجوز بهره برداری که مکمل جواز تاسیس است، متقاضی می تواند مطابق جواز تاسیس اقدام کند.
با عضویت در اتاق بازرگانی، فقط متقاضی می تواند علامت را به زبان لاتین ثبت کند.
باجواز تاسیس، متقاضی فقط می تواند پوشاک با برند فارسی تولید و توزیع کند.
با داشتن کارت بازرگانی می تواند علاوه بر صادرات محصولات پوشاک خود، علامت تجاری خود را به عنوان علامت تجاری لاتین ثبت کند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند پوشاک
مانند هر مدل ثبت علامت تجاری دیگری که شما را ملزم به ارائه یک سری مدارک می کند، ثبت برند لباس نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای ثبت برند لباس خود باید یک سری مدارک ارائه دهید. مراحل را با خود بردار بد نیست در اینجا ذکر کنیم که مدارک مورد نیاز برای ثبت برند پوشاک برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت است. به همین منظور مدارک مورد نیاز هر دو گروه را در قالب جدول زیر ارائه کرده ایم تا خیالتان راحت باشد.

مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقیقی
کپی و اصل شناسنامه و کارت ملی
ارائه تصویر نماد علامت تجاری به ابعاد 6*6 در تعدادی 12 رقمی (نام مورد نظر طبق فرهنگ لغت در برگه ای جداگانه درج شود.)
وقتی علامت لاتین باشد یعنی به زبانی غیر از فارسی باشد ارائه کارت بازرگانی الزامی است.
ارائه وکالت نامه امضا شده
ارائه مجوز، پروانه بهره برداری یا مجوز کسب حاکی از ارائه خدمات توسط اداره ثبت علائم تجاری.
مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقوقی
ارائه آخرین تغییرات هیئت مدیره به مجله رسمی
ارائه کپی و اصل پروانه، پروانه بهره برداری یا پروانه کسب
ارائه کپی و اصل شناسنامه و شناسنامه اشخاصی که حق امضاء عناوین شرکت را دارند.
وقتی علامت لاتین باشد، یعنی فارسی نباشد، ارائه کارت بازرگانی الزامی است.
ارائه تصویر نماد علامت تجاری به ابعاد 6*6 در تعدادی 12 رقمی (نام مورد نظر طبق فرهنگ لغت در برگه ای جداگانه درج شود.)
ارائه وکالت نامه با مهر شرکت
یک کپی از اولین آگهی تاسیس یا مجله رسمی شرکت ارائه دهید

مراحل ثبت برند لباس
لازم به ذکر است که برای ثبت برند پوشاک باید تمامی مراحل را طی کنید، بنابراین پیشنهاد می شود ابتدا تمامی مدارک خود را تهیه و سپس این مراحل را طی کنید.

اولین قدم برای ثبت برند پوشاک یا هر نوع برند دیگری، اطلاع از برندی است که انتخاب کرده اید. دلیل این امر این است که با پرسیدن اینکه آیا کسی تاکنون از این نام تجاری برای تجارت خود استفاده کرده است، متوجه خواهید شد. اگر شخص دیگری قبل از شما از این علامت استفاده کند، نمی توانید از این علامت برای کار خود استفاده کنید. همچنین اگر در آینده برند و لوگوی پوشاک خود را ثبت کنید، شخص دیگری نمی تواند از برند شما به نام خود استفاده کند که منجر به شکایت می شود.
مرحله دوم مراجعه به وب سایت https://ip.ssaa.ir و ثبت برند پوشاک خود در این سامانه است. البته باید تمامی مدارک خود را اسکن کنید و پس از ورود به این وبسایت ابتدا ثبت نام کنید و بقیه مراحل را انجام دهید.
پس از ثبت نام در سایت و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز به همراه درخواست، کد رهگیری به شما تعلق می گیرد.
پس از طی این مراحل تمامی مدارک ارسال می شود و درخواست شما توسط کارشناسان مربوطه بررسی می شود و در صورت تایید مدارک شما دو نسخه از قرارداد برای شما ارسال می شود که یکی از قراردادها برای شماست و دیگری را باید تکمیل نمایید. یکی به همراه مدارک مورد نیاز، مدارک همراه قرارداد را حضوری به آدرس درج شده بیاورید.
تنها زمانی که این مدارک را شخصاً به آدرس داده شده بیاورید، فرآیند ثبت برند لباس شما واقعاً شروع شده است. لازم به ذکر است زمانی که نوبت شما می شود این اداره مالکین است که اظهارنامه و درخواست شما را بررسی می کند.
پس از انجام این مراحل، وقت آن است که لوگوی برند شما را تأیید کنند. لازم به ذکر است که ما برای لوگو نیز یک سری قوانین داریم اما برای تایید این لوگو دو شاخص اصلی دارد و این دو شاخص عبارتند از: تکراری نبودن لوگو و نبودن آن. قبلاً توسط هر شخص یا سازمان دیگری ثبت شده است. .
پس از تایید لوگوی شما، مجوز انتشار آگهی روزنامه برای شما صادر می شود و پس از آن برند لباس خود را با موفقیت ثبت خواهید کرد.

شرایط ثبت برند و لوگوی پوشاک
همانطور که می دانید ثبت برند پوشاک باید شرایطی داشته باشد و در صورت نداشتن این شرایط احتمالاً نمی توانید به راحتی و به سرعت این روند را پیش ببرید.

شرایط ثبت برند پوشاک و لوگو به شرح زیر است:

برندی که برای برند استفاده می شود نباید اصلا شبیه آن باشد و قبل از انتخاب این برند باید از آن مطلع شوید.
برند یا لوگوی شما باید با علائم موبایل متفاوت باشد و همچنین شفافیت خوبی داشته باشد. این بدان معنی است که علائم و نام های گمراه کننده در آنجا استفاده نمی شود.

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد